پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اعزام مبلغ جهادی

حوزه/ حجت‌الاسلام شیرنژاد، با اشاره به صدور مجوز فعالیت گروه تبلیغی بینات مبین در خوزستان، گفت: این مجوز در زمینه تبلیغ عمومی، دانش‌آموزی و دانشجویی بوده و طی آن، ۸۰ روحانی به همراه خانواده از سوی گروه «بینات مبین» در مناطق محروم و روستاهای خوزستان مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام شیرنژاد، مشاور مدیر حوزه علمیه خوزستان در امور تبلیغ، با اعلام خبر صدور مجوز فعالیت گروه فرهنگی تبلیغی «بینات مبین»، اظهارداشت: گروه فرهنگی تبلیغی «بینات مبین» در راستای تبلیغ عمومی در مناطق محروم شروع به فعالیت کرده و مجوز آن نیز به‌طور رسمی با استناد به بند ۱۴ مصوبه ۶۵۳ شورای عالی حوزه‌های علمیه در زمینه تبلیغ عمومی، دانش‌آموزی و دانشجویی صادر شده است.

وی با بیان اینکه مناطق محروم خوزستان نیازمند حضور روحانیون برای حضور بلندمدت هستند، گفت: پس از پیگیری‌های آیت‌الله موسوی جزایری با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و همچنین طی جلسات برگزارشده با حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف کشور، مقرر شد که ۸۰ روحانی در بقاع متبرکه مناطق محروم ذیل گروه فرهنگی-تبلیغی بینات مبین مستقر شوند.

مسئول مدارس امین خوزستان، پیرامون اقدامات روحانیون در مناطق محروم، اظهارکرد: برگزاری نمازهای جماعت روزانه، راه‌اندازی جلسات قرآنی و اعتقادی، احیای سنت امربه‌معروف و نهی از منکر، کمک به رفع مشکلات خانواده‌ها و به نوعی محور بودن در مناطق، شرح وظایف روحانیون اعزامی به مناطق محروم، می‌باشد.

حجت‌الاسلام شیرنژاد در پایان با بیان اینکه مجوز گروه فرهنگی تبلیغی «بینات مبین» یک‌ساله صادر شده است، خاطرنشان کرد: این مجوز در زمینه تبلیغ عمومی، دانش‌آموزی و دانشجویی بوده و طی آن، ۸۰ روحانی به همراه خانواده از سوی گروه «بینات مبین» در مناطق محروم و روستاهای خوزستان مستقر می‌شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha