جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه سلیمانیه

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه سلیمانیه در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام انقلابی مدیر حوزه علمیه خراسان، آورده اند: مصمم هستیم تا حمایت خود را از فرامین و دستورات حضرتعالی و سربازان مخلص شما اعلام نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، طلاب مدرسه علمیه سلیمانیه در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، با اشاره به اقدام انقلابی مدیر حوزه علمیه خراسان، آورده اند: مصمم هستیم تا حمایت خود را از فرامین و دستورات حضرتعالی و سربازان مخلص شما اعلام نماییم.

در این نامه با اشاره به اقدام تحسین برانگیز و انقلابی مدیر حوزه علمیه خراسان مبنی بر تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب و سپاه پاسداران که حقیقتا سربازان جان برکف انقلاب هستند، آمده است: مصمم هستیم تا حمایت خود را از فرامین و دستورات حضرتعالی و سربازان مخلص شما اعلام نماییم.

 طلاب این مدرسه با بیان اینکه در هفته اخیر اتفاقات ناگواری قلب مردم ایران را به درد آورد، که آغاز آن ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی بود، و حادثه بعدی سقوط دردناک هواپیما مسافربری خطوط هوایی اوکراین بود که عده ای از هم نوعانمان در آن پرواز به شهادت رسیدند، اظهار داشته اند: طلاب مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد ضمن اعلام تسلیت به خانواده بازماندگان و طلب غفران برای درگذشتگان، ابراز همدردی خود را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و سپس مردم شریف ایران اعلام می نماییم.

در ادامه این نامه می خوانیم: در طول این ۴۰سال همواره انقلاب اسلامی مورد هجوم مستکبرین و آمریکای جهانخوار بوده است و اقدام اخیر آن ها که موجب شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد نمونه ای از عناد و ستمگری آن ها است، و همواره عنایات و رهنمودهای شما و همراهی مردم غیرتمند و انقلابی ایران اسلامی راه برون رفت از مشکلات عدیده کوچک و بزرگ بوده است.

طلاب مدرسه علمیه سلیمانیه در این نامه با اشاره به اینکه رهنمودهای جنابعالی و همراهی مردم ولایتمدار ایران سبب شده که انقلاب اسلامی در سرتاسر کره زمین شناخته شود و مجاهدان نستوه فراوانی همچون شیخ زکزاکی، سید حسن نصرالله، شیخ باقر النمر، شیخ عیسی قاسم، عبدالمالک الحوثی، شهید عماد مغنیه، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و... با الگو گرفتن از انقلاب و امام راحل(ره) چراغ فروزان انقلاب و اسلام را به جهانیان بیش از پیش بتابانند، خاطر نشان کرده اند: در تداوم انتقام از مستکبرین عالم، حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی، تداوم راه شهداء و مجاهدین مخلص آمادگی خود را جهت اجراء فرامین حکیمانه رهبر فرزانه و برزگوار انقلاب اسلامی ایران اعلام می کنیم.

در این نامه آمده است: آرزومندیم تا سربازان ارزشمندی برای اسلام باشیم و به زودی زود این علم را به رهبری شما به دست منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha