سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معاونت پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، از راه‌اندازی دو مرکز پژوهشی در اهواز و دزفول خبرداد و گفت: إن‌شاءالله تا یک ماه آینده شاهد افتتاح این دو مرکز پژوهشی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور خواهیم بود.

خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی دو مرکز پژوهشی در خوزستان، اظهارداشت: این مراکز در راستای ارتقاء سطح پژوهشی طلاب خواهر خوزستان بوده که در دو شهر اهواز و دزفول راه‌اندازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه آیین افتتاح این دو مرکز پژوهشی قرار است با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار شود، گفت: إن‌شاءالله تا یک ماه آینده شاهد افتتاح این دو مرکز پژوهشی خواهیم بود.

معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، با اشاره به کارکردهای این دو مرکز پژوهشی، گفت: تقویت سطح پژوهش طلاب خواهر خوزستان، افزایش توانمندی‌های پژوهشی اساتید و همچنین ارائه و بررسی موضوعات روز پژوهشی، بخشی از کارکردهای این دو مرکز پژوهشی می‌باشد.

اشرفی، در پایان پیرامون دستورالعمل‌های پژوهشی این دو مرکز، گفت: فقه خانواده و تفسیر تطبیقی در مرکز پژوهشی اهواز و همچنین گرایش تفسیر و سایر موضوعات مورد نیاز شهرستان دزفول، در دستورالعمل‌های پژوهشی این دو مرکز ذکر شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha