جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اندیشه

حوزه/ حجت الاسلام شفیع زاده با تاکید بر این که ما در تشکیل دولت اسلامی هنوز دچار مشکل هستیم، گفت: سوء مدیریت، اصلی ترین مشکل کشور است که نشأت گرفته از عدم اعتماد مسئولان به نیروهای انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، جلسه هیئت اندیشه ورز قشر بسیج طلاب و اساتید هرمزگان با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب کشور با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب» ظهر امروز در سالن شهید حاجبی سپاه امام سجاد هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام علامرضا شفیع زاده در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: ما در تشکیل دولت اسلامی هنوز دچار مشکل هستیم و بخش زیادی از  بیانیه گام دوم درخصوص دولت اسلامی است.

وی با اشاره به وجود مشکلات سخت  پیش روی انقلاب، افزود: مسئله معیشت مردم و سوء مدیریت، اصلی ترین مشکل است که نشأت گرفته از عدم اعتماد مسئولان به نیروهای انقلابی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور  ادامه داد: با بسنده کردن به متن بیانیه گام دوم مشکلات حل نخواهد شد و با عدم برنامه ریزی مناسب و منفعل عمل کردن،  مشکلات را دو برابر می کنیم.

وی، رسالت طلاب را در تبیین این بیانیه مهم عنوان کرد و افزود: در بخشی از  بیانیه فعالیت‌های مشترکی بین طلاب و سایرین وجود دارد مثل سبک زندگی، معنویت و... که بخشی از آن وظیفه ما طلاب و دیگر نهادها است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha