پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ حجت الاسلام شکریان، روحانیت را پرچمدار دفاع از دین و انقلاب در جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: روحانیت در جهت حفظ و تقویت معارف دینی در جامعه مجاهدانه گام برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی استان با اشاره به ظرفیت شبکه عظیم تبلیغی و دینی در کشور بر ضرورت بهره گیری مناسب از این ظرفیت در جهت تقویت باورهای دینی و مقابله با هجمه های دشمنان تأکید کرد.

وی با اشاره به این که جامعه امروز با مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی بسیاری مواجه است، افزود: این شبکه تبلیغی عظیم بهترین ظرفیت در جهت کاهش و رفع آسیب های اجتماعی و فرهنگی جامعه است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که نباید این ظرفیت عظیم تبلیغی در جامعه مورد کم توجهی قرار گیرد، ادامه داد: می توان از این ظرفیت عظیم در جهت رفع بسیاری از مشکلات جامعه بهره گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه از این ظرفیت بالای تبلیغی در کشور به خوبی استفاده نمی شود، بیان داشت: حمایت و تقویت این شبکه عظیم تبلیغی می تواند پشتوانه محکمی برای ارزش های دینی و انقلابی جامعه اسلامی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان هویت دینی مردم به ویژه نسل جوان جامعه را هدف خود قرار داده اند، افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی موجود دشمن را در رسیدن به این هدف شوم ناکام بگذاریم.

حجت الاسلام شکریان، روحانیت را پرچمدار دفاع از دین و انقلاب در جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: روحانیت در جهت حفظ و تقویت معارف دینی در جامعه مجاهدانه گام برداشته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روحانیت همواره خود را فدای دین و انقلاب کرده است، افزود: این قشر اثرگذار جامعه اسلامی همه تهمت ها و تبلیغات دروغین علیه خود را با هدف حفظ دین و انقلاب تحمل کرده است.

وی به نقش برجسته روحانیت در تقویت باورهای دینی جامعه اشاره کرد و گفت: حضور مستمر و پررنگ روحانیت در عرصه های دینی و فرهنگی می تواند ضمن کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی، بسترهای لازم را به منظور تقویت معارف اهل بیت(ع) در جامعه فراهم کند.

استاد حوزه علمیه مازندران به نقش مهم مساجد و مراکز دینی در طرح تحول اجتماعی اشاره کرد و گفت: طرح امام محله و نقش آن در طرح تحول اجتماعی در راستای گفتمان سازی و احیای کارکردهای دینی و فرهنگی در مساجد و اماکن مذهبی و دینی برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha