پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه بابلسر

حوزه/ حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی تحول عظیمی در منطقه و جهان ایجاد کرد، بر ضرورت تبییت و معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالکرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات امامین انقلاب، بر ضرورت تقویت اتحاد و انسجام  در جامعه تأکید کرد و گفت: وحدت و همدلی  حول محور ولایت سبب پیروزی انقلاب شد و در جامعه امروز نیز عامل تداوم راه انقلاب است. 

وی، رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی  را در ایستادگی و مقاومت دانست و با اشاره به نقش وحدت حول محور ولایت در خنثی کردن توطئه دشمنان، افزود: امروز مردم دوستدار دکترین مقاومت و ایستادگی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران، دهه فجر را  فرصت بسیارخوبی برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و تعامل و همراهی  هر چه بیشتر مسئولان با مردم دانست.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: باید در این دهه با حضور در میان مردم به ویژه در روستاها و شهرها و با محوریت مساجد، ارزش ها و خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی  برای مردم و به خصوص نسل جوان باز گو شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا دستاوردهای انقلاب در کشور نادیده گرفته شود، بیان داشت: باید خدمات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی به خوبی برای مردم تبیین شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با تبلیغات دروغین و غیر واقعی می کوشد دستاوردهای انقلاب اسلامی را ناچیز جلوه دهد، افزود: مبلغان دینی و کسانی که تریبون های تبلیغی در اختیار دارند باید دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی را بیش از پیش برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: همه دستگاه ها و نهادهای کشور باید در ایام دهه فجر نسبت به تبیین خدمات انقلاب و نظام اسلامی در این چهار دهه اخیر بیشتر با مردم سخن بگویند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی تحول عظیمی در منطقه و جهان ایجاد کرد، بیان داشت: امروز ملت ایران در سایه انقلاب و نظام اسلامی در دنیا سربلند و عزتمند هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی کشورمان به پیشرفت های عظیمی در عرصه های مختلف دست یافته است، خاطرنشان کرد: همه این پیشرفت ها در سایه تحریم ها و فشارهای چهل ساله دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی به دست آمده است.

امام جمعه قلی پور با اشاره به این که مردم بزرگ ایران از همان نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی مورد تحریم های ظالمانه دشمنان قرار گرفتند، افزود: تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمن نتوانست مانع از پیشرفت ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز دنیا مبهوت پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف دفاعی، پزشکی، علمی و صنعتی است، تصریح کرد: همه این پیشرفت ها در سایه هدایت های امام راحل، مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران به دست آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha