سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
توفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: عملکرد برخی از مسئولان داخلی کمتر از دشمنی دشمنان نیست و این فریب خوردگان به گونه ای عمل می کنند که زمینه شادی و خرسندی دشمن قسم خورده را فراهم آوردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید توفیق رضایی عصر امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اظهار داشت: امروز توطئه های دشمنان به حدی افزایش یافته است که بسیاری از اقشار را درگیر خود کرده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: امروز توطئه ها و جنگ رسانه ای دشمن وارد مرحله ای بسیار پیچیده شده است و در یک ماه اخیر شاهد بی سابقه ترین هجمه های از سوی معاندان و خودفروختگان داخلی هستیم.

وی افزود: مانور و غوغالاساری دشمن در بحث سقوط هواپیمای مسافربری برای انحراف افکار عمومی و فراموشی شکست سنگین آمریکایی های در «عین الاسد» در مسیر بسیار خاصی قرار گرفته است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: علیرغم شفافیت و صداقت ایران در بحث هواپیمای مسافربری بازهم شاهد فرافکنی های دشمن برای فرار از واقعیت ها هستیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: دشمن امروز می خواهد بین ملت ایران چند دستگی و چند صدایی ایجاد کند. متاسفانه عملکرد برخی از مسئولان داخلی کمتر از دشمنی دشمنان نیست و این فریب خوردگان به گونه ای عمل می کنند که زمینه شادی و خرسندی دشمنان قسم خورده نظام را فراهم آورده اند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: دشمن در کارنامه سیاه خود نشان داده است که هرگز دوستدار و حامی ملت ایران نبوده است و تنها چیزی که برایش اهمیت و اولویت دارد، منافع استکباری است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: جامعه به ویژه قشر جوان و دانشگاهی باید بداند که جریان های نفوذ به شدت در کشور فعال هستند و نمونه بارز آن فتنه گری برخی از دانشجونماها در چند شب اخیر در تهران بود، بنابراین باید بصیرت و دشمن شناسی مردم را تقویت کرده و توطئه ها و دسیسه های پنهان و پیدای دشمن را برای جامعه تبیین کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha