پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد-امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: پس از عبادت پروردگار، هیچ عملی به اندازه توجه به قشر مستضعف و رسیدگی به نیازمندان در پیشگاه خداوند متعال بالاتر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در بازدید از موسسه مردمی خیریه ۱۴ معصوم اهواز، ضمن تقدیر از زحمات گسترده و خالصانه متصدیان این مجموعه اظهارداشت: پس از عبادت پروردگار، هیچ عملی به اندازه توجه به قشر مستضعف و رسیدگی به نیازمندان در پیشگاه خداوند متعال بالاتر نیست.

وی با تقدیر از تلاش‌های مؤسسه مردمی خیریه ۱۴ معصوم اهواز، گفت: از دیدن زحمات خالصانه یک مجموعه مردمی بسیار خوشحال شدم و به دلیل سازمان‌دهی خوب و مدیریت عالی این مؤسسه خیریه تشکر و قدردانی می‌کنم.

امام جمعه اهواز، با اشاره به اهمیت و تأکیدات دین اسلام بر رسیدگی به ایتام و مستضعفان، از ایجاد و زحمات مستمر این خیریه که بزرگ‌ترین موسسه خیریه مردمی در استان خوزستان است، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است، موسسه خیریه ۱۴ معصوم اهواز، یک موسسه بزرگ و مردمی است که با سابقه بیش از ۳۰ سال فعالیت توانسته تعداد زیادی از ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست را تحت حمایت خود قرار دهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha