پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبادی

حوزه/ شبکه اجتماعی اینستاگرام در راستای سیاست های تبعیض آمیز خود برای دومین بار صفحه رسمی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی را حذف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، شبکه اجتماعی اینستاگرام برای دومین بار اقدام به بستن صفحه رسمی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی کرد، پیش از این در ۲۰ دی نیز حساب کاربری حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در فضای مجازی با نزدیک به ۱۶۰۰ عنوان مطلب توسط اینستاگرام حذف شده بود.

از حدود دو سال پیش، صفحه سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اینستاگرام با نام کاربری ebadi_khj راه‌اندازی شد که به انتشار روزانه تصاویر، فیلم ها و بیانات ایشان اقدام می‌کرد.

به دنبال اقدام تروریست‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و جمعی از رزمندگان اسلام‌ و موج انتشار تصاویر، فیلم ها و بیانات این شهیدان عظیم الشان در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت.

اینستاگرام با افزایش تعداد این تصاویر و مطالب اقدام به حذف تصاویر آنان از صفحات کاربران و همینطور چندین مورد از صفحه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی کرد.

صفحه حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نیز که مطالب مربوط به شهادت این سردار اسلام را پوشش می‌داد، که توسط اینستاگرام مسدود و از دسترس خارج شد.

هر چند اینستاگرام در راستای تبعیت و حمایت از رسانه های اسرائیل جنایتکار، پست روضه خوانی آقای علیزاده در فراق شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را حذف کرده بود و این هشدار را به نقل از روابط عمومی نمانیده ولی فقیه به صفحه آنان ارسال کرده بود.

در بخشی از این پیام آمده است:

پست منتشر شده مطابق با قوانین این شبکه اجتماعی نبوده و این مطلب برای خشونت یا مرتبط با سازمان های خطرناک می باشد و بر این اساس حذف شده است!
Your post goes against our community guidelines

we removed your post because it goes against our community guidelines on violence or dangerous organizations.

اینستاگرام در ادامه پیام با تهدید صفحه سید علیرضا عبادی می افزاید: در صورتیکه مجددا مطالبی خلاف سیاست‌های اینستاگرام منتشر گردد، پست‌ها، بایگانی محتوا، پیام ها و دنبال کنندگان شما حذف می‌شود.

If you post something that goes against our guidelines again, your account may be deleted, including your posts, archive, messages and followers

گفتنی است، پیش از این نیز شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحات کاربران زیادی را در جهت بایکوت رسانه ای ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی غیرفعال کرده است و این اقدام اعتراض گسترده کاربران اینستاگرام را نیز در پی داشته است.

این اقدامات اینستاگرام بیش از پیش ماهیت تروریستی و صهیونیستی و مخالفت صریح آنان با جبهه حق را آشکار می‌کند.

لازم به ذکر است طبق سایت رسمی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوی صفحه جدید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به زودی در این شبکه اجتماعی راه اندازی خواهد شد.

انتهای خبر/۱۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha