سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ملانوری

حوزه / اگر قرار باشد علمای شیعه و سنی یکدیگر را نپذیرند، چگونه می توانند با هم ارتباط بر قرار کنند و مردم را به سوی اسلام دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، جلسه تقریبی مبلغین فرق و ادیان هرمزگان، چهارشنبه شب با حضور مدیر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور، در دفتر  امام جمعه بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام حسین ملانوری در این جلسه گفت: امروز در جهان اسلام به چند نکته باید توجه بیشتر کرد که یکی از آنها وحدت و همدلی است. دشمن در طول تاریخ سعی کرده است اتحاد بین شیعه و سنی را از بین ببرد، ولی علما و نخبگان که عامل وحدت در جامعه هستند، اجازه تفرقه افکنی نداده اند.

وی، برای پیروان جهان اسلام دشمنان زیادی عنوان کرد و افزود: امروز باید قدرت شیعه و سنی را در برابر دشمنان اسلام سوق دهیم.

مدیر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور تاکید کرد: همه مسلمانان یک الگویی مشترک دارند که مورد قبول همه است و آن وجود پیامبر مهر و رحمت است، لذا ما بایددر رفتار و کردار به ایشان پایبند باشیم.

وی اظهار کرد: اگر قرار باشد علمای شیعه و سنی یکدیگر را نپذیرند، چگونه می توانند با هم ارتباط بر قرار کنند و مردم را به سوی اسلام دعوت کنند.

حجت الاسلام ملانوری ضمن اشاره به مباحث علوم اجتماعی، عنوان کرد: اعتماد مهمترین سرمایه علوم اجتماعی است که موجب قدرت در اجتماع، اقتصاد، و مباحث نظامی خواهد شد.

انتهای پیام

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha