جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دو زن مسلمان بریتانیایی مدیریت سازمان اسلامی با 20 هزار عضو را عهده دار شدند

حوزه/ برای نخستین بار دو زن مسلمان به مدیریت هیات امنای یک سازمان آموزشی اسلامی در رد بریج درآمدند که ۲۰ هزار عضو و ۱۶ زیر شاخه را نظارت می کند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ilfordrecorder، برای نخستین بار در بریتانیا دو زن مسلمان رهبری سازمان دینی- آموزشی اسلامی را عهده دار شدند که بیش از ۲۰ هزار عضو   و ۱۶ زیرشاخه را تهت نظارت دارد.

 پس از اتمام دوره چهار ساله ریاست، فاروک اسماعیل ، ریلا جاوید و سلطان اله پروین به عضویت هیئت رهبری فدراسیون مسلمانان ردبریج (فورمو) انتخاب شدند. در این سازمان اخیرا تصمیم گرفته شده که الگوی ریاست تک نفری تغییر یافته و یک هیات امناء ریاست را به عهده بگیرد.

خانم پروین ، معلم ابتدایی و عضو جدید منتخب گروه آموزشی فورمو گفت:  احساس افتخار می کنم که فرصتی برای کمک به ردبریج و مؤسسات دینی اسلامی به دست آورده ام و آماده ام تا در مقابل هر نوع بی عدالتی و نابرابری ساختاری، زمینه را برای اعلام صدای مسلمانان آماده سازم.

وی افزود: کلید اطمینان از اینکه آموزش و پرورش راهی برای بهبود زندگی کودکان ردبریج شود، به این معناست که از پاسخ گویی به کسانی که مسئول آموزش فرزندان ما و نسل آینده هستند اطمینان حاصل کنیم. برآوردهای نیازهای یادگیری از نظر اسلام بسیار مهم است و ما از مشارکت در این فرآیند بسیار هیجان  زده هستیم.

پنل جدید متشکل از نمایندگان انجمن های مسلمانان ایلفورد ، آی جی سوک، مدرسه اپکس ، مرکز اسلامی ایلفورد ، سازمان مذاکرات ردبریج و مرکز اسلامی ردبریج است. جاس اتل رهبر شورا نیز از تشکیل کمیته جدید استقبال کرد.

ردبریج یک منطقه در بریتانیا است که ۵۶.۴۱ کیلومتر مربع مساحت و ۲۵۷٬۶۰۰ نفر جمعیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha