چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضازاده

حوزه/ دبیر شورای سیاستگذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) گفت: چاپ بالغ بر ۱۸ جلد کتاب از مجموعه مقالات ارائه شده و ۳ جلد کتاب سیمای امیرالمومنین در الغدیر حاصل تلاش این کنگره است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حسین رضازاده، صبح امروز در آیین اختتامیه کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) به مناسبت چهاردهمین قرن شهادت این امام شریف اظهار کرد:این جلسه حاصل یک کار عاشقانه ومجاهدانه یکساله است. 

وی بیان کرد: تشکیل کمیته علمی، دیدار با مراجع تقلید و علما، مکاتبه با موسسات دینی و دانشگاه ها و ارتباط با محققین و هنرمندان همگی در طول یکسال گذشته با برنامه ریزی صورت گرفته است که محصول آن بالغ بر ۱۸ جلد کتاب از مجموعه مقالات ارائه شده و ۳ جلد کتاب سیمای امیرالمومنین(ع) در الغدیر است .
دبیر شورای سیاستگذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) عنوان کرد: حرکتی که امروز آغاز شده ان شاءالله بتواند توحه جامعه علمی و آحاد جامعه را بیشتر به نهج البلاغه جلب کند.
وی افزود: جنگی که علیه مکتب اسلام و انقلاب آغاز شد،، قصد دارد  بین جامعه علمی وفرهنگی کشور با کتب ارزشمند ی چون نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و.. فاصله ایجاد کنند. 
رضازاده ادعان کرد: نشر وترویج  مطالب و مفاهیم دینی و تبیین سیره اهل بیت(ع) خاصه مولی الموحدین(ع) هدف از برگزاری کنگره است.
وی در  پایان اظهار کرد: مراجع بزرگوار تقلید، ضمن ارسال پیام، این حرکت ماندگار را ضرورت و ابتکار جالبی می‌دانند که نشان از عشق و ارادت والای بنیانگذاران این همایش نسبت به مقام شامخ مولی الموحدین امام علی (ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha