پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر می بینیم شهید حاج قاسم سلیمانی با آن شکوه و عظمت تشییع شد، علت آن نوکری امام حسین(علیه السلام) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در مراسم تقدیر از خادمان موکب امام رضا (ع) که پیش از ظهر امروز در محل حسینیه امام خمینی(ره) دفتر نماینده ولی فقیه در کرمانشاه برگزار شد، گفت: مهم است که ما بتوانیم در مسیر امام حسین(علیه السلام) کار کنیم، زیرا برای سید الشهدا(ع) هر چه کار کنیم، کم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اگر می بینیم شهید حاج قاسم سلیمانی با آن شکوه و عظمت تشییع شد، علت آن نوکری امام حسین(علیه السلام) بود.

آیت الله علما تاکید کرد: شیخ جعفر شوشتری(رضوان الله تعالی علیه) همیشه می گفت: ریا در دستگاه امام حسین(علیه السلام) معنا ندارد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت عزاداری امام حسین(علیه السلام) تصریح کرد: باید به فرزندانمان و اطرافیان توصیه کنیم که عزاداری امام حسین(علیه السلام) به شکل سنتی برگزار شود و قالب سنتی آن حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر می بینید امروز آمریکا و استکبار در مقابل ایران اسلامی زانو زده اند، علت آن عظمت و برکت سید الشهدا(ع) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha