چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه علمیه الزهرا میاندوآب

حوزه/ در نشست سیاسی و بصیرتی طلاب خواهر میاندوآب به لزوم داشتن بصیرت و دید سیاسی با محوریت قرآن در فتنه‌ها تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی مهدی عباس‌نژاد، امروز در نشست سیاسی و بصیرتی طلاب خواهر میاندوآب که در مدرسه علمیه الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طبق فرموده قرآن کریم فتنه‌ها و حوادث روزگار برای امتحان انسان‌ها است و ما باید با بصیرت و دید سیاسی حوادث را از دیدگاه قرآن تحلیل کنیم.

وی ادامه داد: جریان سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی یک امتحان الهی بود که باعث محکم‌تر شدن انقلابیون شد و همین امر موجب می‌شود در شناخت دشمن بیشتر دقت کنیم و قطعا دست داشتن آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث در این قضایا برای همه روشن و هویداست.

کارشناس سیاسی در ادامه افزود: انگلیس دشمنی دیرینه‌ای با ملت ایران دارد و حضور سفیر این کشور در بین معترضین و فیلمبرداری از معترضین، این امر را که حاشیه‌سازی از سوی برخی کشورهای غربی روی می‌دهد، تقویت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به آیه قرآن درباره حیات شهدا، تصریح کرد: طبق آیات قرآن شهدا زنده هستند و در زندگی ما تاثیر می‌گذارند و این را در شهادت شهید سردار سلیمانی به عیان دیدیم که تاثیر وی بعد از شهادتش بیشتر از دوران حیاتش شد و باعث ایجاد وحدت و همدلی شد و این در سایه برکت خون شهدا به دست می‌آید.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha