جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فصلنامه تحلیلی‌ ‌انتقادی حوزه

حوزه/ پنجمین شماره فصلنامه تحلیلی ‌انتقادی حوزه به مدیرمسئولی سید عباس صالحی با محتوای مقالات، پرونده، گفت‌وگو و ... منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، فصلنامه تحلیلی‌انتقادی حوزه «مجله حوزه، دوره شماره ۵ و پیاپی ۱۸۰» ویژه حوزه‌های دینی با عنوان «نماد روشن‌فکری حوزوی» با صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیرمسئولی دکتر سید عباس صالحی و سردبیری حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه و با محتوای مقالات، پرونده، گفت‌وگو و ... منتشر شد.

این شماره با سخن سردبیر با عنوان «هشدارها را جدّی بگیریم» آغاز می‌شود و نوشتاری از سرکار خانم دکتر زهره رنجبر «حوزه خواهران؛ ارتقای علمی و تخصص‌گرایی»، محمدحسن نجفی«بررسی و تحلیل مرجعیت زنان در فتاوای عالمان دینی» و مهدی سجادی‌امین«نقش جنسیت در افتا و مرجعیت» در آن به چشم می خورد.

نوشتاری از علی شیرخانی«مرجعیت زنان(بررسی جواز و عدم جواز مرجع تقلیدشدن زنان) »، علیرضا زهیری«زیست زنانه در بوم مردانه، نیم‌نگاهی به حوزه علمیه خواهران»، محمد پزشکی«انگاره‌های اعتدالی و اجتهادی در موقعیت زنان» از دیگر مطالب شماره جدید مجله حوزه است.

در پرونده شماره جدید مجله حوزه نیز به مناسبت درگذشت علامه سیدجعفر مرتضی عاملی، گفت‌وگو با حجت‌الاسلام رسول جعفریان و هم‌چنین نوشته‌ای به همین تناسب از محمدجواد مصطفوی منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت ارتباط با دفتر این فصل‌نامه می توانند به نشانی قم، خیابان معلم، پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی مراجعه و یا با شماره تلفن۳۱۱۵۲۶۲۰-۰۲۵ تماس حاصل کنند.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha