جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در همدان

حوزه/ مراسم تشییع جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین در شهر همدان، با حضور پرشور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین این شهر و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، پیش از ظهر امروز مراسم تشییع جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین در شهر همدان با حضور پرشور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین این شهر و مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم بر پیکر جانباختگان نماز خواند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با عرض تسلیت به خانواده‌های این عزیران و مردم همدان، تاکید کرد: خواسته همه ما از مسئولان این است که این موضوع را، همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به صورت صادقانه و جدی بررسی کنند و نتیجه آن را نیز با شفافیت کامل به مردم اعلام کنند.

وی افزود: البته چندین فرضیه درمورد سقوط این هواپیما وجود دارد و لذا قطعا مطالبه ما بررسی دقیق و کامل موضوع و پاسخگویی مسئولان به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه این حادثه کام همه مردم را تلخ کرد، ابراز داشت: از افرادی که صادقانه سخن گفتند و مسئولیت حادثه را پذیرفتند و عذرخواهی کردند نیز باید تقدیر کنیم.

وی در پایان خطاب به خانواده های داغدار در این حادثه، گفت: همه ما داغدار این حادثه هستیم و امیدواریم خانواده های این عزیزان ابراز همدردی ما را بپذیرید.

بعد از سخنان امام جمعه همدان، پیکرها بر روی دستان مردم همدان از میدان امام خمینی(ره) تا میدان پروانه ها تشییع شد و سپس برای خاکسپاری به باغ بهشت همدان منتقل شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha