جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید میر محمد حسینی سرپرست مدرسه علمیه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه

حوزه/حجت الاسلام سید میر محمد حسینی با بیان این که ژن مداخله و توطئه گری در خون انگلیسی ها است، ادامه داد: چه کسی است که خیانت انگلیس در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، تمدید تحریم ها، شیطنت در برجام، فتنه ۸۸ و حمایت از ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش کند.

حجت الاسلام سید میر محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور سفیر انگلیس در تجمع غیرقانونی دانشجویان، خلاف عرف بین الملل بود، گفت: دول استعمارگر با همان خوی استکباری به هیچ قانونی پایبند نبوده و زبانی جز زبان زور و مشت آهنین نمی فهمند.

سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه هرگز خیانت های انگلیس با توجه به حافظه تاریخی ملت غیرتمند ایران اسلامی از اذهان پاک نخواهد شد، اظهار کرد: نقش اساسی انگلیسی ها در اِعمال تحریم ها و خیلی از مشکلات ملت انقلابی، کاملا مشهود است و آن ها همیشه دنباله رو جنایت های شیطان بزرگ بوده اند.

وی تصریح کرد:  باید از سفیر انگلیس پرسید، شما از کی تا حال دلسوز و شریک غم مردم انقلابی ایران شده اید؟ کشوری که از ۲۰۰ سال پیش دستش به خون مردم این آب و خاک آغشته است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه به رغم آگاهی سفیر روباه پیر به مسائل دیپلماتیک و روابط بین الملل، جای سوال اینجاست که چرا او ملزم به این قوانین نیست، گفت: اگر فرامین امامین انقلاب و روحیه و سیاست انقلابی در دستور کار دستگاه دیپلماسی قرار داشته باشد، چرا باید شاهد حضور بچه روباه انگلیسی در تجمع غیر قانونی دانشجویان باشیم.

وی با بیان این که ژن مداخله و توطئه گری در خون انگلیسی ها است، ادامه داد: چه کسی است که خیانت انگلیس در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، تمدید تحریم ها، شیطنت در برجام، فتنه ۸۸ و حمایت از ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش کند.

سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه فلسفه قیام حضرت امام(ره) و استکبار ستیزی مردم انقلابی در ۴۰ سال گذشته چیزی نبود، جز برقراری شعار مقدس «نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی» نبوده است، گفت: سفیر انگلیس عنصر نامطلوب است و وزارت امور خارجه مانع ورود دوباره او به ایران اسلامی شود.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha