پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: خاورمیانه باید از وجود آمریکا و رژیم صهیونیستی پاک شود او ین حداقل انتقامی است که می‌توان از آن‌ها گرفت و اجماع رهبران مقاومت تروریست‌ها را از منطقه بیرون می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سردا محمدعلی نقدی امروز در یادواره هزار شهید عشایر آذربایجان‌غربی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: عشایر در غربت و تنهایی‌های سال‌های اول انقلاب با دست خالی به ندای ولایت لبیک گفتند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و فدای اسلام و امنیت نظام اسلامی کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نام عشایر همیشه تداعی‌گر خصوصیت‌هایی نظیر شجاعت، مردانگی عزت و ولایتمداری است

وی با اشاره به این‌که تجمیع نام عشایر با واژه شهید موجب اعتلای جایگاه این انسان‌ها می‌شود، افزود: نام عشایر تداعی‌گر بسیاری از معانی والا و با ارزش است و نام آن‌ها همیشه قرین برجسته ترین خصائص و صفات پاک انسانی بوده و مهمان‌نوازی، سخت‌کوشی و تلاش در مناطق صعب‌العبور، کار و تولید از صفات اصلی عشایر می‌باشد و اگر امروز جامعه بشری از جوانمردی و صداقت و نجابت آن‌ها درس بگیرد، بخش اعظمی مشکلات حل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: خاورمیانه باید از وجود آمریکا و رژیم صهیونیستی پاک شود او ین حداقل انتقامی است که می‌توان از آن‌ها گرفت و اجماع رهبران مقاومت تروریست‌ها را از منطقه بیرون می‌کند.

سردار نقدی اضافه کرد: کوموله و دموکرات که خون هزاران جوان به دست آن‌ها ریخته شده است، مثل صدام برای جنگ با ایران از آمریکا دستور می‌گرفتند و مردم کردستان عراق نباید فراموش کنند زمانی که داعش با حمایت آمریکا آمدند تا اربیل را از آن‌ها بگیرند این سردار سلیمانی بود که آن‌ها را نجات داد.

وی اظهار کرد: امروز همه رسالت داریم. پیام شهدای انقلاب و پیام سردار سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهید و از آن‌ها  و کشور خود در برابر دشمن دفاع کنیم و همه باید بدانند که دشمن می‌خواهد سپاهی را که خادم این مردم است را از مردم بگیرد.

سردار سلیمانی با روسفیدی زیست

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ، با بیان این‌که ائمه معصومین برای بهترین یاران خود آرزوی شهادت می‌کردند، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از آیات و روایات اسلامی است، جزو افتخارات اصلی نظام اسلامی ما محسوب می‌شود.
 

وی با شار به این‌که تمسک شهدا به مبانی انقلاب اسلامی موجب آبروی آن‌ها و عزت کشور شد، ادامه داد: شهید سردار سلیمانی جزو افرادی بود که با تمسک به راه قرآنی و ولایتمداری تا پایان عمرش با روسفیدی زیست و در نهایت هم به فیض شهادت نائل آمد و با شهادت خود وحدت و اتحاد بین ملت‌های آزاده جهان خصوصا ملت‌های اسلامی را دوباره احیا کرد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: یکی از افتخارات ما به عنوان مسلمان، فرهنگ ایثار و شهادت است که در دین مقدس اسلام، خداوند بدان تاکید فراوان کرده است و بزرگان و معصومین ما با گفتار و عمل خود این را در جامعه نهادینه کردند.
 

عشایر همواره در مسیر انقلاب بودند

سردار حبیب شهسواری هم در ادامه با اشاره به این‌که همدلی پایدار در آذربایجان‌غربی حاصل همدلی و همراهی اقوام است، گفت: آنچه امروز به عنوان امنیت پایدار مردمی به آن می‌بالیم، نتیجه همدلی و همراهی اهل سنت و شیعه است و این هم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: عشایر و اهل سنت همواره در صراط و راه نظام اسلامی بوده‌اند و هرگز مسیر ولایت‌مداری را ترک نکرده‌اند.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی با شهادت خود دنیا را متحیر کرد و محبت دوستان و همچنین کینه دشمنان را نسبت به انقلاب اسلامی افزایش داد و شهید سلیمانی و شهدای انقلاب و اسلام با خون خود این انقلاب و اسلام را بیمه کردند.
 

انتهای خبر./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha