سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
محمدی گلپایگانی

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری به زهرچشمی که سپاه از آمریکایی ها گرفت، اشاره کرد و گفت: چنان زهرچشمی از آن‌ها گرفتند که در تاریخ شبیه آن را ندیده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، ظهر امروز در جمع مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و آیین تکریم و معارفه امام جمعه یاسوج با بیان این‌که تشییع پیکر مطهر حاج قاسم در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییعی نداشتیم، گفت: در کربلا و کاظمین و نجف، اهواز، قم، تهران و کرمان میلیون‌ها نفر پای این تشییع آمدند.

وی با طرح این سؤال که چرا آمریکا با ما دشمن است و چرا از هیچ عملی کوتاهی نمی‌کند؟ اظهار کرد: تاریخ را مطالعه کنید تا ببینید آمریکا چگونه به وجود آمده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه به جنایات چند صد ساله این رژیم اشاره کرد و گفت: این‌ها از اروپا  برای پیدا کردن طلا آمدند و سرخ پوست‌ها را کشتند و سوختند و غارت کردند و بعد هم برای نیروی کار جوانان سیاه پوست افریقایی را از خانه‌هایشان به عنوان نیروی کار دزدیدند و الان که داد از تمدن می‌زنند هفته‌ای نیست که چند سیاه پوست را نکشند، این‌ها سیاه پوست ها را آدم نمی‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی سپس به دشمنی‌ها با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یک لحظه از توطئه و نیرنگ دست برنداشتند.

وی در ادامه با بیان این‌که همسایه‌های ما نمی‌دانند که آمریکا به دنبال چیست؟ افزود: کشور سعودی را مانند گاو شیرده غارت کردند و در عراق هم دنبال گاو شیرده بودند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با بیان این‌که آمریکایی‌ها می‌گویند نفت عراق و سوریه مال ماست، خاطرنشان کرد: آن‌ها در عراق هم می‌خواستند مثل سعودی دولت وابسته درست کنند.

وی در ادامه به خدمات حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سردار مقاومت در منطقه بود، حشد الشعبی مثل بسیج ما را در عرق سازماندهی کرد و آموزش داد تا در مقابل تروریست‌ها  و آمریکایی‌ها ایستادگی کنند. در سوریه هم داعش آمریکایی و صهیونیستی را نابود کرد و سرانجام این شهید بزرگوار و ابومهدی المهندس به دست آمریکایی های جنایتکار به شهادت رسیدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه به زهرچشمی که سپاه از آمریکایی ها گرفت، اشاره کرد و گفت: چنان زهرچشمی از آن‌ها گرفتند که در تاریخ شبیه آن را ندیده بودند.

وی با بیان این‌که تشییع جنازه حاج قاسم در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییعی نداشتیم گفت: در کربلا و کاظمین و نجف، اهواز، قم، تهران و کرمان میلیون‌ها نفر پای این تشییع آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی  گفت: بعد از آن، رفتار مردم با خانواده شهید بود که اکنون هر روز و هر شب مردم برای ادای تسلیت در کنار خانواده شهید حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha