پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه جدید یاسوج

حوزه / امام جمعه جدید یاسوج گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود عامل امنیت و اقتدار امت اسلام بود و در شهادت عامل وحدت بخش و انسجام آفرین امت اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی در خطبه های امروز (۲۷ دی) نماز جمعه یاسوج بر تلاش برای اعتلا و شکوفایی همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و گفت: برای توسعه و پیشرفت استان نیازمند حضور و مشارکت جدی همه گروه ها، سلایق و اقشار استان هستیم.

امام جمعه جدید یاسوج با قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به وی در واگذاری این مسئولیت شده است، گفت: به فرمان ولایت عمل خواهم کرد چرا که توفیق بزرگی است برای اعتلا و شکوفایی همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام این رسالت نیازمند همراهی و همکاری مردم، مسؤولان و اجرایی و روحانیون هستم.

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا حیات دارند و حیات می‌بخشند و خون شهید سلیمانی به جامعه اسلامی حیات بخشیده است.

وی ادامه داد: خون شهید سلیمانی باعث وحدت و انسجام بین امت‌های مسلمان شده است و آثار و برکات شهادت سردار سلیمانی روز به روز روشن تر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: یکی از این آثار و برکات شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا بود که با موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد سیلی محکمی به صورت آمریکا زده شد.

وی به سقوط هواپیما و عامل اصلی آن اشاره کرد و گفت: علت آن آمریکا بوده که باید انتقام این کار هم گرفته شود.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: هرگونه غوغاسالاری و فتنه انگیزی که منجر به تضعیف نیروهای مسلح شود، خیانت است، چرا که با این کار همراهی با دشمن و خیانت است و به کوری چشم دشمنان نیروهای مسلح دارای اقتدار و صلابت هستند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha