جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید عزیز

حوزه/ شهید سلیمانی این قصه را مطرح کرده بود و گفته بود؛ اگر مسوولین به درد و رنج مردم توجه کنند و اهتمام بورزند مردم هم با آنها همکاری می کنند .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از العالم؛ شهید سردار حاج قاسم  سلیمانی قبل از اینکه در میان ملت های مختلف و کشورهای مسلمان محبوب باشد در میان ملت ایران به عنوان مسوولی مردمی و متواضع و مخلص محبوب قلوب میلیونها ایرانی بوده و هست.

مردم  ایران بسیار  شهید سردار سلیمانی را دوست داشتند و در نزد آنها  از  احترام و محبت زیادی برخوردار بود چرا که او همواره متواضع و فروتن بود و دائما بین مردم حضور داشت.

بنا براین گزارش ، در خاطره ای جالب که خود شهید سلیمانی مطرح کرده بودند وی گفته بود : یک بار از ماموریتی بر می گشتم و منتظر نماندم تا ماشین برایم بفرستند پس از یکی از راننده های تاکسی فرودگاه خواستم من را به جایی که می خواهم ببرد .

 سوار تاکسی شدم در میان راه راننده جوان گهگاهی به من نگاه می کرد اما ساکت بود اما انگار می خواست چیزی بگوید آن وقت من از راننده سوال کردم آیا من شبیه یکی از آشنایان شما هستم ؟

راننده برای بار دوم به من نگاه کرد و از من پرسید آیا شما یکی از نزدیکان سردار سلیمانی هستی؟ آیا رابطه یا نسبتی مثلا برادر یا پسر خاله اش هستی؟ به او گفتم من سردار سلیمانی هستم.

راننده جوان خندید و گفت با من شوخی می کنی؟ سردار سلیمانی خندید و گفت: نه شوخی نمی کنم من خودم سردار سلیمانی هستم .راننده گفت: به خدا  قسم بخور و من قسم خوردم که ؛به خدا من سردار سلیمانی هستم.

راننده ساکت شد و چیزی به من نمی گفت پس از او سوال کردم چرا ساکتی؟ دوباره چیزی به من نگفت . از او سوال کردم با سختی و گرانی زندگی و مشکلات دیگر چطور سرمی کنی ؟ راننده جوان به من نگاه کرد طوری که در نگاهش حرف و کلامی بود و به من گفت اگر تو خود سردار سلیمانی هستی پس من هیچ مشکلی ندارم.

شهید سلیمانی این قصه را مطرح کرده بود و گفته بود؛ اگر مسوولیین به درد و رنج مردم توجه کنند و اهتمام بورزند مردم هم با آنها همکاری می کنند و ملت ما بهترین سرشت و ذات را دارند و فهیم هستند و  مسائل و امور را به خوبی درک می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آبانی خاص IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    4 0
    واقعا سردار سلیمانی انسان شریفی بودن...
  • بهمن صالحی IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    4 1
    سلام سردار ای کاش پیشمرگت میشدم غبطه میخورم چرا رفتی ای کاش من میمردم تو زنده بودی توبدردمردم و مملکت من میخوردی قول میدم تازنده هستم بایدت باشم براهت قدم بردارم هرروز برایت فاتحه بدم.دلم برایت تنگ شده حاج قاسم
  • ناشناس IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    حیف از سردار کاش بودی
  • :) IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 0
    چه خاطره ی زیبایی:)
  • صالح بکمرادی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    1 0
    واقعا دلم برای سردار تنگ شده نمیدونم چه کار کنم فکی میکنم ایران بدو اون معنا نداره همه گوگل گوشی من پر شده از سردار سلیمانی