سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
همایش بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حادثه 7 جدی کابل در قم

حوزه/ فرزند شهید هاشمی، از شهدای حادثه تروریستی افغانستان گفت: ما در تبیان نخبگان جامعه را از دست دادیم و دشمنان باید بدانند که ما را هر قدر بکشند، زنده تر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  سید مجتبی هاشمی عصر امروز در همایش «حوادث تروریستی آمریکا و شهادت نخبگان جهانی، وظایف دولت ها و مسئولیت ملت ها» که در سالن همایش های مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، عنوان کرد: ما در تبیان نخبگان جامعه را از دست دادیم و دشمنان باید بدانند که ما را هر قدر بکشند، زنده تر خواهیم شد.

وی افزود: خط و مشی ما اهلبیت(ع) با محوریت قرآن کریم بوده و شهدای تبیان بار بزرگی برای بازماندگان گذاشتند و آن پاسداری از خون شهدای افغانستان است؛ جامعه ما زمانی می تواند پیشرفت کند که پاسدار خون شهید باشد.

فرزند شهید هاشمی گفت: اکنون دومین سالگرد شهدای تبیان است و پس از دو سال از این حادثه به هیج وجه انگیزه جهاد و مقاومت در بین مردم افغانستان کمرنگ نشده است.

گفتنی است، شهید هاشمی از شهدای تبیان به شمار می رود که در دو سال گذشته به شهادت رسید؛ تبیان یک مرکز فرهنگی اجتماعی است که در افغانستان، کابل، مزار و بسیاری از شهرهای افغانستان و همچنین در شهرهای قم، تهران، مشهد و اصفهان فعالیت فرهنگی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha