جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمازی

حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان، طرح اخراج نظامیان آمریکا از عراق را مهمترین دستاورد شهادت سردار سلیمانی دانست و گفت: حضور نظامی آمریکا در منطقه موجب بی ثباتی کشورها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی،  در خطبه های نماز جمعه 27 دی ماه کاشان با اشاره به اینکه شهادت مظلومانه سردارسلیمانی موجب انقلاب درجهان اسلام شد، گفت: هرچند مصیبت شهادت این سردار رشید اسلام برای جهان اسلام سخت بود، ولی قیام مسلمانان و حتی کشورهای اروپایی را در برداشت.

وی، به نقش سپهبد سلیمانی در شکست توطئه های آمریکای جنایتکار و نابودی داعش اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی با نابودی داعش ملت های منطقه و حتی کشورهای اروپایی را از دست تروریست های تکفیری خائن نجات داد.

امام جمعه کاشان، حمله موشکی سپاه به مهمترین پایگاه نظامی آمریکای جنایتکار در عراق را موجب تحقیر و ذلت این دولت تروریستی دانست و افزود: براساس اظهار نظر تحلیلگران نظامی جهان، تاکنون هیچ کشوری جرات حمله نظامی به آمریکا را نداشته است.

عضو خبرگان رهبری به عقب نشینی ترامپ بعد از حمله  موشکی سپاه اشاره کرد و افزود: ترامپ با ترس و وحشت در اولین سخنرانی خود 58بارها به لکنت زبان افتاد.

وی، درادامه با تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده های داغدار سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، گفت: حادثه سقوط هواپیمای مسافربری، شیرینی حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی امریکا را تا حدودی کمتر کرد.

عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طرح اخراج نظامیان آمریکا از عراق را مهمترین دستاورد شهادت سردار سلیمانی دانست و افزود: حضور نظامی آمریکا در منطقه موجب بی ثباتی کشورها شده است.

وی، در پایان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha