جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر محمد زمان رستمی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه قم تصریح کرد: اگر می خواهیم که به تعبیر مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد قوی شویم، لازمه اش این است که در این باره غیرت و احساس مسئولیت ملی داشته باشیم.

دکتر محمد زمان رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در خطبه های روز گذشته نماز جمعه تهران ابراز داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند قوی تر شدن کشور در عرصه های مختلف از جمله در زمینه اقتصاد و تولید علم، تنها راه ادامه مسیر عزت ایرانیان است که اگر این امر محقق شود، دشمن دیگر حتی جرأت تهدید کردن ملت ما را هم ندارد.

وی افزود: تاکید فراوان معظم له در سال های اخیر به ویژه در نام گذاری سال ها بر مساله اقتصاد و به خصوص تولید ملی و اقتصاد مقاومتی از این روست که ما باید ضعف های جدی خود را در این باره بشناسیم و به دنبال حل آن ها باشیم و این مساله در سایه غیرت ملی و احساس مسئولیت همگانی پدید می آید.

عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم همچنین گفت: هم مردم و هم دولت و هم بخش خصوصی باید دست به دست هم بدهند تا از شرایط کنونی به سلامت عبور کرده و زمینه اقتدار کشور در ابعاد مهم اقتصادی و فرهنگی و سیاسی را فراهم نماییم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بیش از پیش به اهمیت تولید علم و رشد فناوری پی ببریم و در این راستا به خصوص مسئولان و دولتمردان وظیفه دارند که از جوانان مستعد و کاربلد ایرانی حمایت کرده و زمینه ارتقای سطح مهارتی آن ها را فراهم کنند که اگر این مهم در عمل محقق شود، بخش قابل توجهی از اهداف مورد نظر در کلان مقوله اقتصاد مقاومتی، تحقق یافته است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha