جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهلا باقری

عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: امروزه با توجه به اهمیت فوق العاده رسانه های جمعی، یکی از الزمات مهم در بحث دشمن شناسی، تلاش به منظور ارتقای سواد رسانه ای جامعه است.

دکتر شهلا باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: واقعیت آن است که برای درک درست رسانه و استفاده مطلوب از آن به عنوان مهمترین ابزار تبلیغ و اطلاع رسانی در عصر حاضر به شدت نیازمند سواد رسانه ای هستیم و در این خصوص البته به صرف شعار نباید بسنده کرد، بلکه می بایست زمینه های ارتقای چنین سوادی در سطح جامعه در مقام عمل فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به این که به هیچ وجه نباید از دشمن و برنامه ها و اهداف آن در ابعاد و عرصه های مختلف غافل شد، افزود: برای مقابله با دشمن و خنثی کردن اهداف و برنامه های آن، پیش از هر چیز نیازمند دشمن شناسی هستیم که در این خصوص به ویژه در دنیای کنونی باید به دنبال تقویت سواد رسانه ای باشیم.

این استاد دانشگاه و فعال فرهنگی با بیان این که امروزه یکی از برنامه های اصلی دشمن، تضعیف ایمان و غیرت دینی مردم و جوانان ماست، گفت: طبعاً با تکیه بر سواد رسانه ای و شناخت راهبردهای دشمن به ویژه در بستر رسانه و فضای مجازی بهتر می توان به مقابله در جبهه فرهنگی و رسانه ای پرداخت و در این باره نسل جوان انقلابی و با بصیرت رسالت مهمی بر عهده دارد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha