جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نادر رنجبر

حوز/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: زمانی که دشمن منافع خود را در خاورمیانه در خطر دید جریان انحرافی داعش را به وجود آورد و برای نظام سلطه تسنن و تشیع هم مطرح نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همایش «روشنگیری دینی،تبیین ماهیت جریانات انحرافی» شامگاه جمعه با حضور حجت الاسلام نادر رنجبر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه، ائمه جمعه و جماعات و مردم، در حسینیه رستگاران این شهرستان برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) در این همایش گفت: زمانی که غرب و دشمنان اسلام  موج اسلام گرایی  را در جهان شاهد بودند نتواسنتد در مقابل این حرکت، سکوت کنند و دست روی دست بگذارند، لذا برای مقابله با آن به پا خاستند.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: نظام استکباری غرب وقتی که اسلام را در مقابل منافع خود دید برای از بین بردن اسلام و غارت بهتر منافع مسلمانان در صدد تشکیل جریانات انحرافی و تروریستی به و ویژه داعش برآمد.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: متاسفانه بعضی کشورهای اسلامی هیچ گونه مشکلی با نظام سلطه ندارند، زیرا منافعشان با منافع آمریکا و نظام سلطه گره زده اند که در واقع دست حاکمان این کشورها با حاکمان نظام سلطه هماهنگ است که این یکی از روشهای زمین گیر کردن اسلام در جهان است.

حجت الاسلام رنجبر تاکید کرد: در این میان نقش علما و روحانیون در روشنگری جامعه و معرفی چهره واقعی این جریان های منحرف بسیار مهم است و باید مسیری را طی کنند که بتوانند از طریق آن مسئولیت خود را ادا کنند، چرا که مسئولیتی عظیم در جامعه بر دوش آنان قرار نهاده شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: زمانی که دشمن منافع خود را در خاورمیانه در خطر دید جریان انحرافی داعش را در کشورهای اسلامی بوجود آورد و برای نظام سلطه تسنن و تشیع هم مطرح نبود.

وی تصری کرد: تنها هدف آنان دستیابی و حفظ منافع خود در جهان اسلام بود که با اینکار قتل و برادرکشی را در میان مسلمانان به شدت رواج دادند تا با اینکار اسلام هراسی را گسترش دهند و مانع موج اسلام گرایی در جهان شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: زمانی که دشمنان اسلام مجاهدت سردار سلیمانی را در مقابل ضربه زدن به منافع خود دیدند در عملیاتی جنایتکارانه باعث شهادت سلیمانی شدند و لذا دشمن باید بداند که این حرکات جنایتکارانه نمی تواند مانع موج اسلامگرایی و تضعیف جبهه مقاومت در منطقه و  جهان شود.

حجت الاسلام رنجبر اظهار کرد: شهادت این سردار بزرگ یک پیام مهم برای سیاستمداران و مردم مقاوم ایران داشت و آن اینکه قانون حاکم بر نظام بین الملل منطق مذاکره و احترام متقابل نیست، بلکه همان قانون جنگل است که به دنبال تامین همه جانبه منافع استکبار بوده و ملتهای ضعیف را زیر چرخ دنده های استیلای خود له می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha