جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 مسجد مرکزی هرو کمک 11 هزار یورویی به بیمارستان کودکان کرد

حوزه/ مسجد مرکزی هرو در بریتانیا به منظور تهیه تجهیزات پزشکی برای کودکان در بیمارستان نورث ویک پارک در لندن، کمک مالی 11 هزار یورویی اهدا کرد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  thisislocallondon، مسجد مرکزی هرو در بریتانیا، 11 هزار یورو کمک مالی به بیمارستان نورث ویک پارک در شمال غربی لندن اهدا کرد تا مقامات این بیمارستان قادر به تهیه تجهیزات پزشکی ویژه برای کودکان بستری در آنجا باشند.

 این پول برای تجهیزات حسی و ارتباطی برای کودکانی که نیازهای ویژه دارند هزینه می شود.

بیش از 2،000 کودک و جوان با نیازهای یادگیری و رشد در سراسر شهر هرو  نیازمند این خدمات درمانی فیزیوتراپی ، کاردرمانی و گفتاردرمانی هستند که بیمارستان ارائه خواهد داد.

ناصر بشیر ورشی ، رئیس مسجد مرکزی هرو ، دلیل این اهدای کمک مالی را این اینگونه توضیح داده و گفت: ضروری است که جامعه مسلمان با جامعه وسیع تعامل داشته باشند و با حمایت از خدمات محلی مورد نیاز خود در داخل و اطراف هرو، روحیه سخاوتمندی و همدردی با همشهریان را نشان دهند.

وی افزود: سخاوت جامعه مسلمان هرو از اندازه این کمک مالی مشهود است و امیدواریم که این روند ادامه یابد.

دم ژاکلین دوچرتی مدیر اجرایی هیات امنای دانشگاه پزشکی لندن گفت: ما از این کمک مسجد مرکزی هرو بی نهایت قدردان هستیم و مدیون تک تک اعضای جامعه اسلامی هستیم.

 مسجد هرو همچنین ابراز علاقه کرده است تا با خیرین همکاری نزدیک برای جمع آوری بیشتر کمک های مالی و مذاکرات آموزشی در مسجد در مورد مراقبت های بهداشتی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha