سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حسن منتظری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: خدمات سپاه پاسداران از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون و در آینده بر کسی پوشیده نیست و همه خدمات این نهاد مقدس به عینه مشهود و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حجت‌الاسلام حسن منتظری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه دهگلان در مسجد جامع این شهر با اشاره به تاکید دین مقدس اسلام در مقابل دشمنان، اظهار داشت: مسلمان نباید به دشمن اعتماد کند چرا خداوند متعال خطاب به مسلمانان می فرماید ای اهل ایمان هرگز دشمنان دین را دوست و الیای خود قرار ندهید.

وی با اشاره به جنایت اخیر امریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، افزود: این عمل جنایتکارانه امریکا هیچ توجیهی ندارد و بدون شک هشداری به کشورهای اسلامی است که باید به جای اعتماد به کشورهای استکباری به مردم و ملت خود اعتماد کنند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه خدمات سپاه پاسداران را قابل ستایش دانست و ادامه داد: خدمات سپاه پاسداران از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون و در آینده هم بر کسی پوشیده نیست و همه خدمات این نهاد مقدس به عینه مشهود و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط امریکای جنایتکار، یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را محکم‌تر و موجب اتحاد و همبستگی بیشتر در جهان اسلام شد.

وی بیان کرد: آمریکا و استکبار جهانی سردار سلیمانی را سد محکمی در برابر حرکات ضد اسلامی خود می‌دیدند و تاب تحمل دیدن شجاعت این سردار قهرمان را نداشتند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: سران کفر طی عملیاتی غیرانسانی و جنایتکارنه این سردار بزرگ اسلام و همرزمانش او را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام منتظری خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند با این حرکت ناجوانمردانه نمی‌توانند کوچکترین خللی در اراده ملت ایران اسلامی وارد کنند.

براساس این گزارش، ماموستا عبدالسلام محمدی به عنوان امام جمعه جدید دهگلان معرفی و از خدمات ماموستا عنایتی امام جمعه سابق تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha