سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نمازجمعه رهبر انقلاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: قاطعیت، صلابت و جامعیت را باید سه ویژگی سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، صبح امروز در نشست اساتید و معاونین حوزه علمیه استان کردستان به تشریح و تفسیر سخنان رهبری در خطبه های نماز تهران پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد یکی از ویژگی های برجسته رهبر معظم انقلاب اسلامی جامعیت در کلام معظم له می باشد، به گونه ای که کلام ولی به صورت کامل و برای همه روشن و واضح است و در کلام ایشان خللی دیده نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان کرد: در خطبه های دیروز، رهبر انقلاب اسلامی پاسخ بسیاری از سؤالات و نیز شبهاتی که دشمنان این نظام ایجاد نموده اند را به صورت واضح و روشن بیان فرمودند که این سخنان را باید سخنانی تاریخی و مستند از سوی معظم له دانست.

این استاد حوزه افزود: در خطبه های دیروز نماز جمعه تهران به مباحث پیش آماده  در هفته های اخیر به عینه اشاره گردید و بسیاری از اقشار جامعه، سیاسیون و... که منتظر رسیدن به تمام مجهولات خود بودند، دیروز به عینه پاسخ همه این سئوالات را در کلام امام خامنه ای پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در بحث منطقه ای نیز تایید فراوانی بر وحدت داشتند، بیان داشت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب به زبان عربی و خطاب به ملت عرق مبیین اخوت و برادری ناگسستنی این دو ملت بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: یکی دیگر از موضوعاتی که در سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب دوباره به مسئولان تاکید کردند، مسئله برجام و بدعهدی آمریکایی ها و غربی ها بود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان داشت: امام خامنه ای راه و سیره شهید سلیمانی را مکتب انقلاب و انقلابیون عنوان فرمودند که این یعنی جبهه مقاومت با شهادت این سردار نه تنها تضعیف نخواهد شد، بلکه خون این شهید بر قدرت و اقتدار آن خواهد افزود.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار و صلابت انقلاب در کلام رهبری هویدا بود، گفت: قاطعیت، صلابت و جامعیت را باید سه ویژگی سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: بی شک کلام رهبری برای برخی از داخلی و خارجی ها ناخوشایند بود، ولی باید قبول کنند که سخنان ایشان حقیقتی بود که انسان با انصاف هرگز نمی تواند منکر آن شود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان کرد: رهبر انقلاب در کلام خود از موضع قدرت با ابرقدرتها به ویژه آمریکا سخن گفتند که این خود یعنی اقتدار دوباره ایران اسلامی و خنثی شدن توطئه های دشمنان برای انتخابات و... کشور گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha