جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب سال تبلیغ

حوزه/ کتاب سال تبلیغ به قلم حجت الاسلام والمسلمین سید کریم آقامیری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب سال تبلیغ به قلم حجت الاسلام والمسلمین سید کریم آقامیری منتشر شد.

بر اساس این گزارش، از ویژگی های این کتاب می توان به «بیان مناسبت های مهم قمری، شمسی و میلادی»، «دارابودن سوژه سخن و سخنرانی با عنایت به موضوعات نوپیدا» و «بخش ضمیمه مفید برای مبلغان» اشاره کرد.

همچنین از مزیت های این سالنامه نسبت به دیگر سررسیدها، «بیان مناسبت های تاریخی به صورت مفصل و نیمه مفصل»، «دارابودن سوژه سخنرانی و متن آماده از منابع دینی و مانند آن»، «موثق و مستندبودن متون تهیه شده برای ایراد سخنرانی»، « «فشردگی محتوا و رعایت انسجام آن و رعایت تناسب وقت در خصوص مناسبت های روز»، «تناسب سوژه سخن با مهم ترین رخداد تاریخی آن روز»، «انتقال سوژه سخن مهم روز در صورت تراکم موضوع در یک روز به روز بعد» و «پاسخ به پرسش های مختلف مخاطبان در موضوعات اجتماعی، مذهبی، سیاسی و تاریخی» می باشد.

در چکیده این کتاب آمده است:

با توجه به وظیفه خطیر مبلغان دینی در انتقال معارف دینی و تنویر افکار مخاطبان و بهره برداری ازمناسبت های ماوقع تاریخی و یادآوری ودرس آموزی از تاریخ، پرداختن به آن ازکانال های پیش برنده اهمیت می یابد.

اضافه براین موارد، جامعه هدف این" کتابسال تبلیغ" گروه کثیری از مبلغان و فرهیختگانی است که در طول سال به مناسبت های مذهبی وملی و ایام الله انقلاب و رخدادهای تاریخی در ماه های محرم وصفرو رمضان و...، سخنرانی می کنند و به دنبال برآوردن انتظارات مخاطبان خویش هستند.

از جمله دغدغه های مهم مبلغان گرامی، تهیه متن و محتوای سخن برای ایراد سخنرانی و منبر و دستیابی به منابع موثق تاریخی و متون دینی و رخدادهای تاریخی است؛ از این رو این اثر، عمده نیازها و انتظارات آنان را فراهم می سازد.

قیمت این کتاب برای طلاب و مراکز فرهنگی ۲۰ هزار تومان بوده و علاقمندان برای سفارش این کتاب می توانند به شماره تماس ۰۹۱۲۴۵۲۳۶۴۳ در پیام رسان ایتا پیام دهند.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha