جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با بیان این که مسجد مرکز اجتماع، وحدت، هم اندیشی و تربیت نیروهای اسلامی و انقلابی است، بر ضرورت کمک مسجدی ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی قابل، پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات و مسئولین هیئت امنای مساجد شهرستان قزوین که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد به نقش مهم و تاثیرگذار مساجد در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان امروز به خوبی به نقش و جایگاه مساجد  پی برده و از این رو تمام قد در برابر مسجد و نیروهای مسجدی ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: مسجد بزرگترین سنگر دینی، اعتقادی و الهی است که خدای متعال در اختیار ما قرار داده و امروز مساجد باید کارکرد بسیار وسیع تری از صدر اسلام داشته باشند.

امام جمعه موقت قزوین، مسجد را پایگاه بصیرت افزایی خواند و خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب، مساجد پایگاه های اصلی مردم برای تظاهرات بودند و در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان در مساجد ساماندهی و پشتیبانی می شدند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با بیان این که مسجد مرکز اجتماع، وحدت، هم اندیشی و تربیت نیروهای اسلامی و انقلابی است، بر ضرورت کمک مسجدی ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha