پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سازمان جوانان مسلمان در تنسی، به یاری نیازمندان می شتابند.

حوزه/ جوانان مسلمان در مورفریزبورو در جنوب شرقی نشویل که یک سازمان عام المنفعه دارند، موفق به جمع آوری 80 هزار دلار کمک مالی از میان 560 مسلمان داوطلب شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wgns، سازمان جوانان مسلمان در شهر مورفریزبورو  در جنوب شرقی نشویل در ایالت تنسی به نیازمندان کمک می کنند.

با همکاری داوطلبانه و کمک های مالی اهدایی بیش از 560 نفر به سازمان جوانان مسلمان مورفریزبورو در سال 2019  میلادی نزدیک به 80 هزار دلار کمک مالی جمع آوری شده که به گفته این سازمان عام المنفعه، 90 درصد این پول برای تامین بودجه انواع پروژه های خدماتی در جامعه صرف شده و مابقی برای تامین هزینه های مختلف عملیاتی مورد استفاده قرار گرفته است.

برخی از طرح های این سازمان شامل «همسایه خودتان را دوست بدارید که شامل برنامه غذادهی به نیازمندان و به ویژه سالمندان در همسایگی محل زندگی شان می باشد.

یکی از اهداف سال 2020 تهیه کوپن وعده های غذایی رایگان برای چندین پناهگاه در منطقه است. این برنامه جدید هزینه های وعده های غذایی گرم را در موارد اضطراری برای افراد نیازمند به ویژه سالمندان تأمین می کند.

گفتنی است سازمان جوانان مسلمان در این شهر پس از یک حادثه هولناک قتل سه جوان مسلمان در چپل هیل در سال 2015 تشکیل شد.

فردی که مرتکب این جنایت شد در سال 2019 گناهکار شناخته و بدون داشتن درخواست برای بخشش به حبس ابد محکوم شد. سه قربانی مسلمان همسایگان وی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha