شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران ضرورت داشت، گفت: در این شرایط خاص و تاریخی تصمیم رهبر معظم انقلاب برای حضور در نماز جمعه تهران تصمیمی بسیار مهم و تاریخی بود که این حضور بسیاری از حقایق را برای ملت ایران و جهان مشخص و عیان نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در جمع روحانیون و طلاب اهل سنت شهرستان مریوان اظهار داشت: در هفته های گذشته شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی بسیاری در کشور بودیم.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی را باید تلخ ترین این حوادث و در مقابل انهدام پایگاه نظامیان مزدور آمریکا در «عین الاسد» را شیرین ترین اتفاق این مدت عنوان کرد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود عنوان کرد: همچنین سقوط هواپیمای مسافربری در هفته گذشته یکی از حوادث دلخراش بود که مایه تاثیر همه ملت و دلسوزان این نظام گردید.

ماموستا شیرزادی در بخش دیگری از سخنان خود به خطبه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه دیروز تهران اشاره کرد و بیان داشت: سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب در جمع نمازگران بسیار کلیدی و راهگشا بود.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: گرچه سخنان دیروز به مذاق برخی از افراد یا مسئولان شاید خوش نیامد، ولی کلام حق باید گفته می شد.

وی با اشاره به اینکه حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران ضرورت داشت، عنوان کرد: در این شرایط خاص و تاریخی تصمیم رهبر معظم انقلاب برای حضور در نماز جمعه تهران تصمیمی بسیار مهم و تاریخی بود که این حضور بسیاری از حقایق را برای ملت ایران و جهان مشخص و عیان نمود.

امام جمعه مریوان در پایان اظهار داشت: خوشبختانه ملت ایران به ویژه مردم فهیم و با بصیرت کردستان علیرغم تحرکات بی سابقه رسانه ای و تبلیغات دشمنان، همچنان دارای روحیه ای انقلابی و ملی هستند که این از برکات نظام اسلامی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha