سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در بررسی هایی که شده صلاحیت برخی ها احراز نشده و بعضی ها هم رد صلاحیت شدند، اما کار ادامه دارد، برخی ها فوری حاشیه سازی نکنند.

حجت الاسلام رضا خدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده پس از اعلام نتایج صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی و ثبت نام 16 هزار نفر در این عرصه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری پیرامون این انتخابات تاکید داشتند که کسانی که توان لازم را دارند ثبت نام کنند نه آن کسی که توان ندارد، با این حال 16 هزار نفر ثبت نام کردند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در بررسی ها، صلاحیت برخی ها احراز نشد و بعضی ها هم رد صلاحیت شدند، اما کار ادامه دارد؛ برخی ها فوری نیایند حاشیه سازی کنند که متاسفانه برای حاشیه سازی آماده هستند.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: در بررسی صلاحیت داوطلبان و کار شورای نگهبان چه مشکلی اتفاق افتاده، غیر از اینکه بررسی کردند و چند هزار نفر را برای مجلسی که قریب به 300 نفر نیاز دارد را تایید کردند، علاوه بر آن عنوان کردند که هر کسی شکایتی دارد اعلام کند تا در فرصت تعیین شده، مجددا بررسی و نتیجه اعلام شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شدند، گفت: کسانی که مشکل دارند و یا از نظر مالی سوء استفاده کرده اند، مردم به هیچ وجه قبول ندارند که چنین افرادی تایید صلاحیت شوند؛ کسی که از اموال عمومی سوء استفاده کرده و معاملات اقتصادی غیر قانونی راه انداخته و در آن شریک بوده و یا از نمایندگی مجلس سوء استفاده کرده، چرا باید تایید شود؟

حجت الاسلام خدری ادامه داد:  از اول انقلاب هم امام به شدت از شورای نگهبان حمایت کرده است، امروز مسئولینی نیایند با مساله رد صلاحیت ها برای کشور حاشیه درست کنند.

  انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha