پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تنفاهم نامه

حوزه/ در نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو دستگاه منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، ظهر امروز در نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو دستگاه اجرایی منعقد شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با تأکید بر لزوم اجرایی کردن تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل اوقاف و امور خیریه با اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: بومی سازی توافقنامه سازمان های مرکز با توجه به توانایی های ادارات متناظر استانی از مهمترین اهداف برگزاری این نشست به شمار می آید.

وی در ادامه ضمن تشریح و بررسی راهکارهای اجرایی نمودن تفاهم‌نامه همکاری بین دستگاهی تصریح کرد: در مرحله اول شناسایی و جذب از روحانیون دارای صلاحیت تبلیغی با اولویت مناطق دارای بقاع متبرکه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین آمادگی کامل این نهاد را برای همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل پور، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز در این نشست با تشریح مفاد تفاهمنامه مرکز و امکانات استانی اوقاف به ارائه راهکارها و پیشنهاداتی در خصوص نحوه اجرایی شدن آن پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha