سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: افق های روشن در انتظار ملت و نظام است و دشمن با استفاده از هر وسیله ای می خواهد که این فرصت را از ما بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همایش بزرگداشت شهدای 28 دی ماه سنندج، امروز با حضور مسئولان،  فرماندهان، روحانیون و... در این شهر برگزار گردید.

در این همایش، سردار محمد صادقی حسینی اظهار کرد: اکنون دشمن با جنگ روانی و رسانه ای خود به دنبال ایجاد تفرقه و دوستی در بین مردم است،  با این وجود ملت ایران همانند 4 دهه گذشته از عمر این نظام، مسیر ارتقا و تعالی انقلاب اسلامی را ادامه خواهند داد.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از تاریکی‌های سختی عبور کردیم و امروز در روشنایی مطلق به پیش می‌رویم. افق های روشن در انتظار ملت و نظام است و دشمن با استفاده از هر وسیله ای می خواهد که این فرصت را از ما بگیرد.

سردار حسینی عنوان کرد: ایران اسلامی به عنوان نماد استقلال و آزادی زمینه ایجاد روحیه آزادیخواهی در بین سایر ملل را ایجاد کرد و این امر به مذاق دشمنان و استکبار خوش نیامده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم، اظهار کرد: ملت ایران باید در انتخابات اسفندماه جاری نمایندگانی اصلح با روحیه انقلابی و مردمی به مجلس بفرستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: هم در طول هشت سال جنگ و هم در پشت جبهه، عزیزان زیادی را از دست داده ایم که از جمله ۱۷ هزار بیگناه به وسیله منافقین ترور شده و مظلومانه به شهادت رسیدند.

گفتنی است، در ۲۸ دی ماه سال ۱۳۶۵ در سنندج هواپیماهای جنگنده رژیم بعث به مدت ۱۰ دقیقه ۱۵ نقطه شهر را بمباران کردند که در این جنایت ضدبشری ۲۲۰ نفر شهید و ۱۲۳ نفر جانباز شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha