شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی، انقلاب اسلامی ایران را مکتب و راه روشن ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان دنیا در جهت مبارزه با سلطه گران دانست و گفت: امروز اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران با عبور از مرزهای جغرافیانی، دنیا را دربر گرفته است.

حجت الاسلام شمس الدین احمدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردارسلیمانی، انقلاب اسلامی ایران  را مصداق جبهه حق علیه باطل دانست و با بیان اینکه حبهه استکبار از ابتدای انقلاب، با ایجاد جنگ سخت و نرم در مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ چیزی دریغ نکرده است، اظهارداشت: در مقطع فعلی جبهه استکبار، اهداف خصمانه خودش را علیه انقلاب اسلامی ایران به کار گرفته است.

وی، به بازتاب خطبه های شور آفرین معظم انقلاب، در نماز جمعه این هفته تهران اشاره کرد و اظهارداشت: معظم‌له فرموند که «تنها راه رهایی از دست مستکبرین جهان تلاش برای قوی شدن توانمندی های کشورمان در عرصه های مختلف می باشد» که در این راستا همگان به ویژه جوانان باید تلاش جدی داشته باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان، افزود: سخنان روز گذشته امام خامنه ای، برای ایران، جبهه مقاومت و ملت های آزادی خواه، سرنوشت ساز و راهبردی بود.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران فکر می کردند که قادر به براندازی نظام هستند، گفت: سخنان با صلابت و قاطع روز گذشته حضرت آقا تمام برنامه‌ریزی‌های چند روزه  استکبار را بهم ریخت.

حجت الاسلام احمدی، به بازتاب گسترده سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری، در شبکه‌های خارجی اشاره کرد و گفت: میلیون‌ها نفر در دنیا سخنان با صلابت، کوبنده و قاطع مقام معظم رهبری را از طریق رسانه های خارجی شنیدند.

وی با بیان اینکه به اذعان دشمنان یک ساعت سخنرانی مقام معظم رهبری تمام برنامه ها و زحماتمان به هم می ریزد تصریح کرد: سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب از جنس همین صحبتها بود و دشمنان فکرمی کردند با کارهایی که انجام می دهند می توانند انقلاب اسلامی را به زانو در بیاورند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان، انقلاب اسلامی ایران را مکتب و راه روشن ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان دنیا در جهت مبارزه با سلطه گران دانست و گفت: امروز اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران با عبور از مرزهای جغرافیانی، دنیا را دربر گرفته است.

وی، به تقابل جدی آمریکایی‌ها در زمینه‌های هسته‌ای، منطقه‌ای و موشکی با ایران اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه دشمنان، ایران را تنها قدرت جهان در مقابل خود می دانند، تمام تلاششان را در جهت از بین بردن نظام اسلامی به کار گرفته‌اند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید براینکه حوزویان، نخبگان و دانشگاهیان باید دشمنی معاندان انقلاب را برای مردم تبیین کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری تا زمانی که به اهداف دشمن پی نبریم، نخواهیم توانست در جهت مقابله با آنها برآییم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت از خودگذشتگی، مجاهدت و شهادت‌ها توانسته مسیرش را ادامه دهد، گفت: هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه های مختلف طی ۴۰ سال گذشته، سبب شد تا دشمنان در براندازی نظام اسلامی ایران ناکام شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان، درپایان به پنهان نمودن تلفات آمریکایی‌ها در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد اشاره کرد و اظهارداشت: هرچند رسانه‌های استکباری خسارات سیلی محکم ایران در حمله موشکی به مهمترین پایگاه نظامی امریکا در عراق را پنهان می کنند، ولی در آینده نزدیک ابعاد این خسارات، رسوایی بزرگی را برای ترامپ در بر خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha