سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
یادواره شهدای درجزین در استان سمنان

حوزه/ یادواره شهدای درجزین و همچنین آیین گرامیداشت شهید حسن شوکت‌پور، شامگاه شنبه در سالن ورزشی وحدت مهدی‌شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، یادواره شهدای درجزین و همچنین آیین گرامیداشت شهید حسن شوکت‌پور، شامگاه شنبه با حضور گسترده فضلا، مسئولین و آحاد و اقشار جامعه، به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، در سالن ورزشی وحدت شهر درجزین از توابع مهدیشهر برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، یاد و خاطره شهدای والامقام درجزین به‌ویژه شهید حسن شوکت‌پور گرامی داشته شد.

بر اساس این گزارش، شعرخوانی صابر خراسانی، مداحی حاج مرتضی طاهری و اجرای سید مهدی تحویل‌دار، بخشی از برنامه‌های یادواره شهدای درجزین و همچنین آیین گرامیداشت شهید حسن شوکت‌پور، در شهرستان درجزین بود.

همچنین، سردار جلالی، در بخشی از این مراسم، با اشاره به علت و دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا، اظهارداشت: این مخالفت و دشمنی صرفاً به خاطر رئیس‌جمهور آمریکا نیست! بلکه ایدئولوژی آمریکا و جامعه اسلامی در مبنا با یکدیگر متفاوت هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا طی سال‌های اخیر، همه کار کرد تا انقلاب اسلامی ایران را مهار کند، گفت: هسته داعش زمان ارتش صدام شکل گرفت و از مهم‌ترین اهداف تشکیل آن پس از حمله به کشورهای سوریه و عراق، حمله به ایران بود؛ چراکه آمریکا از همان اول به دنبال مهار جمهوری اسلامی ایران بود.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم، از خانواده معزز شهدا تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha