جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار جلالی ، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

حوزه/ سردار جلالی با بیان اینکه دقت حمله موشکی سپاه دشمن را ترساند، بر لزوم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، شامگاه شنبه در یادواره شهدای درجزین و همچنین آیین گرامیداشت شهید حسن شوکت‌پور، با اشاره به علت و دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا، اظهارداشت: این مخالفت و دشمنی صرفاً به خاطر رئیس‌جمهور آمریکا نیست! بلکه ایدئولوژی آمریکا و جامعه اسلامی در مبنا با یکدیگر متفاوت هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا طی سال‌های اخیر، همه کار کرد تا انقلاب اسلامی ایران را مهار کند، گفت: هسته داعش زمان ارتش صدام شکل گرفت و از مهم‌ترین اهداف تشکیل آن پس از حمله به کشورهای سوریه و عراق، حمله به ایران بود؛ چراکه آمریکا از همان اول به دنبال مهار جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار جلالی، با اشاره به دلایل و چگونگی سازمان‌دهی گروه‌های مقاومت در کشورهای منطقه، تصریح کرد: ایران در هشت سال دفاع مقدس، آموزش بسیج و یگان مردمی را تجربه کرد و به همین خاطر در شرایط داعش در منطقه، سپاه قدس در عراق نیروی مردمی حشد شعبی و در سوریه نیروهای دفاع ملی یا «دفاع الوطنی» را آموزش و سازمان‌دهی کرد.

وی با بیان اینکه اقتدار سردار قاسم سلیمانی و همراهی افرادی چون ابومهدی مهندس، داعش در نطفه خفه شد، گفت: آن همه بلاهایی که داعش بر مردم عراق و سوریه آورد، بخش کوچکی از اقدامات بسیار مخربی بود که داعشی ها می‌توانند در سایر کشورهای منطقه علی‌الخصوص ایران، انجام دهند؛ به همین دلیل می‌گویم که سردار سلیمانی داعش را در نطفه خفه کرد! نطفه‌ای که شروعش در عراق و سوریه بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: آمریکا با این اقدام خود نشان داد که هیچ بویی از شجاعت نبرده است؛ چراکه دولت تروریستی آمریکا سردار سلیمانی را در سفری غیرنظامی و در فرودگاه یک کشور میهمان مورد هدف قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: نحوه شهادت سردار سلیمانی به جهانیان نشان داد که آمریکا تا چه اندازه پست و ترسو است.

سردار جلالی، با اشاره به حمله سپاه به پایگاه هوایی عین الاسد، با بیان اینکه نابودی این پایگاه، نشان از دقت سلاح و پدافند هوایی ایران دارد، گفت: این حمله تکنولوژی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رخ دشمن کشید؛ چراکه پس از بمباران هیروشیما، هیچ کشوری قدرت تهدید و حمله به پایگاه آمریکایی را تا به امروز نداشت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پایان با تأکید لزوم مقابله با حملات دشمن در فضای رسانه‌ای، اظهارداشت: نباید از جنگ رسانه‌ای غافل شویم؛ چراکه دشمن با وجود ترس از قدرت نظامی ایران، سعی می‌کند که توسط رسانه‌ها در مقابل کشور بایستد؛ به همین دلیل باید نسبت به این موارد روشنگری کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha