جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تیم های آسیایی

حوزه/ قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای حمایت خود را از مدیران چهار باشگاه فوتبال کشور به خاطر تحریم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مواضع عزتمندانه و مقتدرانه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، متن بیانیه  قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم در حمایت از تحریم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توسط مدیران چهار تیم ایرانی به این شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به ریاست شیخ سلمان بن ابراهیم آل‌خلیفه در تصمیمی سیاسی و ظالمانه، میزبانی تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا به بهانه‌های واهی از جمله ناامنی سلب کردند. خبری که با واکنش تند و صریح مدیران چهار تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها یعنی  استقلال، پیروزی، سپاهان و شهرخوردو مواجه شد.

قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم، وظیفه خود می‌داند که از مدیران این چهار باشگاه آقایان انصاری فرد، خلیل زاده، تابش و حمیداوی  و نیز آقای بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، به خاطر مواضع عزتمندانه و مقتدرانه در تحریم این رقابت‌ها، و نیز به طور خاص از آقای  صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک به خاطر مواضع هوشمندانه و روشنگرانه ایشان  مبنی بر دشمنی جهان استکبار با جامعه اسلامی  و نیز همه اصحاب ورزش که در مورد این اقدام سخیف موضع‌گیری نمودند، تقدیر و تشکر نماید.

این فهم و بالندگی ملت ایران در ترجیح منطق مقاومت بر منطق مذاکره با زورگویان عالم، مرهون رشادت‌های و جان‌فشانی امثال سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ها است که ثابت کردند هرگاه راهبرد مقاومت در برابر زورگویی مستکبران در هر موضوعی در دستور کار مسئولین قرار گرفته است، پیروزی قطعی از آنان بوده است و امروز نیز هر چهار تیم در قلب ملت ایران به پیروزی رسیده است و در میان آزادی خواهان جهان نیز جاودانه خواهند گشت. در نهایت امر نیز، این مستکبران خواهند بود که تسلیم خواسته‌های به حق شما خواهند بود.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه ورزشکاران عزیز و عزت‌بخش ایران اسلامی را مسئلت می‌داریم.

قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدعلی رنج کشیده IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام علیکم عزت ایرانی و سربلندی ایران عزیز افتخار است. احسن بر تصمیم انقلابی و مردمی فوتبال ایران