جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امینی

رئیس اداره اعزام تخصصی تشکل‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، یکی از اهداف برگزاری نشست های تخصصی گروه‌های تبلیغی را مهارت و دانش‌افزایی دانست و گفت: در هر برنامه از نمونه‌های موفق ملّی و استانی دعوت می‌شود تا خلاقیت و کارآفرینی خود را تشریح نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ صادق امینی، صبح امروز در جمع خبرنگاران،  انتقال تجارب و مهارت‌های بین گروهی را ازاهداف برگزاری این سلسله نشست ها عنوان کرد و اظهار داشت: در این حالت گروه‌ها نسبت به یکدیگر آشنایی بیشتری پیداکرده و منتهی به تعامل و هم‌افزایی در راستای اهداف مشترک فرهنگی تبلیغی خواهد شد.
وی به تشریح برنامه‌های ششمین نشست تخصصی گروه‌های تبلیغی پرداخت و گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی باقریان، طرح خانه عالم سیار واردوگاه علمی به‌عنوان تجربه موفق تبلیغ شفاهی و آقای کاظم رحیمی، اپلیکیشن «ماهک» به‌عنوان تجربه موفق تبلیغ نوین را توضیح خواهند داد.
رئیس اداره اعزام تخصصی تشکل‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: در این جلسه محمود باغی، مسئول گروه فرهنگی تبلیغی «فصوص»، مهارت‌های گروه خود را با دیگر گروه‌ها به اشتراک می‌گذارد.
وی در پایان گفت: ششمین نشست تخصصی گروه‌های تبلیغی، روز دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی واقع در خیابان حافظ برگزار می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha