پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب

حوزه/ دریایی با تاکید بر این که مخاطب کلام رهبری به جز ملت و مسئولان ایرانی، تمام جهانیان بودند گفت: باید مفهوم کلام ایشان را که در عمق آن وحدت، شجاعت و برادری نهفته بود را به خوبی در کشور پپاده سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در دیدار با روحانیون و طلاب شهر سنندج اظهار داشت: شاید به جرات بتوان گفت که ماه گذشته تاکنون طوفان های بزرگی را به سلامتی پشت سر گذاشته ایم.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: در این طوفان ها بسیاری از سختی و مصائب که توسط دشمنان به وجود آمده بود را به سلامت پشت سر گذاشتیم که این معلول بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان به سخنان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه تهران اشاره کرد و افزود: حضور رهبر انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه تهران توانست بسیاری از توطئه ها و دسیسه های دشمنان که به دنبال ایجاد دودستگی در کشور بودند را خنثی کرد و در کلام معظم له نکات بسیاری بیان گردید که نیازمند تحلیل و تفسیر است.

دریایی با تاکید بر این که مخاطب کلام رهبری به جز ملت و مسئولان ایرانی، تمام جهانیان بودند  افزود: باید مفهوم کلام ایشان را که در عمق آن وحدت، شجاعت و برادری نهفته بود را به خوبی در کشور پپاده سازی کنیم.

وی اظهار کرد: در سالهای قبل در هر توطئه و فتنه ای ملت ایران بعد از مدتی صفوف خود را از توطئه گران جدا می کردند ولی در فتنه آبان ماه ملت ایران در کمترین زمان ممکن با بصیرت خود توانستند که دشمنان واقعی این نظام را شناسایی کننند و صفوف خود را از آنان جدا نمایند.

دریایی در ادامه با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی هرگز به جبهه مقاومت در منطقه خللی وارد نخواهد کرد، بیان داشت: شهادت سردار سلیمانی توسط مزدوران آمریکایی نه تنها باعث تضعیف جبهه مقاومت نگردید، بلکه شهادت این سردار بزرگ اسلام زمینه ساز اتحاد بزرگ ملت ایران و منطقه گردید.

وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی یک مکتب بود، عنوان داشت: راه و روش شهید سلیمانی به عنوان یک انقلابی و ولایتمدار واقعی باید نصب العین همه ما باشد، امروز هر کسی که در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت کند هرگز در مقابل جبهه استکبار مغلوب نخواهد شد.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: شهید سلیمانی به مشکل بزرگ استکبار در منطقه تبدیل شده بود و خواب را از چشمان تروریست ها ربوده بود و از سویی جبهه مقاومت با هدایت این شهید والامقام در منطقه اجازه عرض اندام به جریان های تکفیری و منحرف را نمی داد.

وی بیان کرد: تشییع پیکر شهید سلیمانی با حضور میلیونی ملت ولایتمدار ایران انعکاس بسیار بالایی در جهان داشت و به خبر اول رسانه های دنیا تبدیل شد و مردم نشان دادند عده ای که در مقابل آرمانهای این انقلاب قرار می گیرند، دشمنان انقلاب هستند و هیچ سنخیتی با ملت و نظام نداشته و ندارند.

دریایی در ادامه به تجمع برخی از دانشجونماها در دانشگاه های تهران در هفته گذشته اشاره کرد و بیان داشت: عده ای جیره خوار و ساده لوح به بهانه گرامیداشت جانباختگان هواپیمای مسافربری حرکات و شعارهای هنجارشکنانه سر دادند و حتی تصاویر شهید سلیمانی را پاره کردند که کار این عده از منظر منطق کاملا مطرود می باشد و بی شک ملت ایران نیز این مهم را فهیمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha