پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه یاس نبی

حوزه/ نمایشگاه یاس نبی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در ۸ غرفه در مهدکودک شکوفه های بهار جامعه الزهرا(س) برپا شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، مهدکودک شکوفه های بهار جامعه الزهرا(س) به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اقدام به برپایی نمایشگاهی با عنوان یاس نبی در ۸ غرفه کرد.

این نمایشگاه با اهدافی همچون «آشنایی کودکان با مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا و اشاره به عبادت‌های معراج گونه ایشان»، «آشنایی با اهل بیت پیامبر(ص) و شأن نزول حدیث کساء»، «به تصویر کشیدن جایگاه حضرت فاطمه(س) به عنوان بهترین مادر و بهترین همسر» و «ایجاد روحیه انفاق و نیکوکاری در کودکان با اشاره به قصه انفاق حضرت فاطمه(س) در شب عروسی خود» برپا شد.

نشان دادن یکی از ویژگی های منحصربفرد حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) با عنوان «عدالت»، به تصویر کشیدن اهمیت حجاب و حیا حضرت در برابر نامحرم و الگوگیری کودکان از ایشان، آشنایی کودکان با حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان اولین مدافع حریم ولایت و تقویت حس ولایتمداری در کودکان و همچنین آشنایی کودکان با ثواب عزاداری برای مظلومه دو عالم حضرت زهرا(س) از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha