جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
والدگری

حوزه/معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری سلسله‌کارگاه‌های «والدگری مثبت» ویژه اساتید، پژوهشگران و طلاب این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ریحانه حقانی از برگزاری سلسله‌کارگاه‌های «والدگری مثبت» خبر داد و گفت: سلسله‌کارگاه‌های با عنوان «والدگری مثبت» به همت انجمن علمی پژوهشی تعلیم و تربیت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری مرکز خدمات حوزه برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این دوره کارگاهی در ۱۰ جلسه تشکیل می‌شود، گفت:  در این دوره، خانم خادم امیری، مشاور کودک و نوجوان و رفتاردرمانگر خانواده به تبیین محورهای این کارگاه می‌پردازد.

حقانی افزود: محورهای این دوره شامل مهارت ارتباط با فرزندان، عوامل مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان، ایجاد و تثبیت رفتارهای مطلوب، اصول تعامل مثبت با فرزندان، آموزش پاداش و امتیاز و همچنین کاهش رفتارهای نامطلوب و مهارت حل مسئله هستند.

وی تصریح کرد: در این دوره علاوه بر اینکه مباحث به صورت تئوری ارائه می‌شود، موضوعات به صورت پژوهشی و علمی هم مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام تأکید کرد: از جمله شرایط شرکت در دوره، حضور مستمر و منظم شرکت‌کنندگان و همچنین انجام تکالیف علمی در این زمینه است.

حقانی یادآور شد: مهلت ثبت نام در این دوره کارگاهی تا ۳۰ دی است و اولین جلسه این کارگاه روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ساعت ۸ تا ۱۰ برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: اساتید، پژوهشگران و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این کارگاه‌ها با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۸۴ تماس بگیرند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha