چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 882149
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
خانم نظری پور

حوزه/ دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین از برگزاری همایش «مادرانه» با محوریت تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین حرم در روز ۷ بهمن ماه خبر داد.

خانم بتول نظری پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه(س) دارای مقامات بالای معرفتی و معنوی هستند که غیر از انسان کامل کسی نمی تواند به شناخت و ادراک حقایق نوری و قدسی ایشان دست یابد.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین خاطرنشان کرد: باید توجه داشت شناخت حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار دشوار است، ولی باید در این باره تلاش کرد، زیرا جامعه ما نیازمند آشنایی با ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) است و باید فرهنگ فاطمی را در جوامع اسلامی گسترش دهیم.

وی ادامه داد: اگر امروز ما شیعه و پیرو حضرت علی (ع) هستیم به دلیل تلاش های حضرت فاطمه زهرا (س) در راه ولایت است ،لذا باید با تکریم ایام فاطمیه به تبلیغ و تشریح مبانی فرهنگ فاطمی در جامعه پرداخته و فرهنگ فاطمی را در جامعه نهادینه نموده و در راستای احیا ءفرهنگ فاطمیون تلاش نماییم.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین به برگزاری همایش مادرانه با محوریت تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین حرم، بیان کرد: در ایام فاطمیه و همچنین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برنامه هایی با حال و هوای فاطمیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کند که در روز دوشنبه ۷ بهمن ماه سال جاری -ساعت ۹ صبح همایش «مادرانه» در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات برگزار می شود.

 نظری پور همچنین به برگزاری شب شعر فاطمی ویژه بانوان و دعوت از شاعران آیینی استان قزوین  در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha