جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی مردمسالاری دینی محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی پیش از ظهر امروز در نشستی با معاونین و کادر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به نزدیک بودن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یک دهه تاثیرگذار و تاریخی هم برای ملت ایران و هم برای جهانیان است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: در دهه فجر انقلاب اسلامی مردمسالاری دینی محقق گردید و در این بین باید به جایگاه علما و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کنیم.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید دهه فجر امسال نسبت به ادوار گذشته باید با شور بیشتر برگزار شود، تاکید کرد: اقتدار و انسجام ملت ایران، مسئله ای است که استکبار هرگز برنمی تابد، لذا برای ضربه زدن به ساختار جامعه و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم به ویژه نسل جوان دست به هر توطئه ای می زند و در این زمینه کارنامه بسیار سیاهی دارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: بسیاری از مخاطبان ما قشر جوان و نسل های دوم و سوم انقلاب هستند و آشنایی بسیار کاملی به رویدادهای این انقلاب ندارند و در مقابل در معرض تهدیدات و هجمه های رسانه های بیگانه قرار دارند، لذا باید بتوانیم به بهترین نحو ممکن آرمانها و اصول انقلاب را برای آنان تبیین کنیم.

این استاد حوزوی ادامه داد: از سوی دیگر باید اذعان کرد که هنوز در بعد رسانه ای نتوانسته ایم که جایگاه و تاثیرگذاری پیروزی انقلاب اسلامی بر منطقه و معادلات جهانی را به خوبی اطلاع رسانی کنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از ارباب رسانه و فعالان فرهنگی درخواست می کنیم که نسبت به تشریح و تبیین ریشه های شکل گیری انقلاب اسلامی اهتمام کامل داشته باشند و در این بین روحانیون و طلاب نیز باید نقش خود را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha