پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برای ایجاد، حفظ و استحکام این انقلاب خون های زیادی داده ایم، لذا نباید به عده ای وطن فروش و خودفروخته اجازه دهیم این نظام را تهدید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات، ظهر امروز در کمیته هنری ستاد دهه فجر استان کردستان، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان به عنوان تحولی بزرگ و مهم مورد تایید بسیاری از اندیشمندان در دنیا می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: با آمدن جمهوری اسلامی و استقرار حکومت الله در ایران معادلات دو بلوک غرب و شرق از هم پاشید که این یکی از صدها تاثیر این انقلاب بر معادلات جهانی می باشد.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: در طول ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی دشمنان و براندازان موانع بسیاری برای تضعیف این انقلاب ایجاد کرده اند، ولی روحیه انقلابی و ولایتمداری ملت ایران تمامی این نقشه ها را خنثی کرده است.

حجت الاسلام سادات افزود: لذا باید در ایام الله دهه فجر بتوانیم با برگزاری برنامه ها و همایش های مختلف ابعاد و زاویای این انقلاب را به نسل های جدید و جوان اطلاع رسانی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح کلان، امسال تمام درآمدهای جشنواره فجر هزینه سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خواهد شد که این کاری فرهنگی و بزرگ محسوب می شود.

وی در پایان اظهار داشت: برای ایجاد، حفظ و استحکام این انقلاب خون های زیادی داده ایم، لذا نباید به عده ای وطن فروش و خودفروخته اجازه دهیم این نظام را تهدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha