پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بنیان مرصوص

حوزه/ دوره مدیریت تشکیلاتی «بنیان مرصوص»، ویژه اعضای باشگاه اندیشه‌ورزان صراط انقلاب، در مدرسه سرای حکمت اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دوره مدیریت تشکیلاتی «بنیان مرصوص»، ویژه اعضای باشگاه اندیشه‌ورزان صراط انقلاب، با تدریس حجت‌الاسلام فاطمی کیا، از فعالان فرهنگی اهواز، در مدرسه سرای حکمت اهواز برگزار شد.

این دوره با موضوع «برنامه‌ریزی عملیاتی» و همچنین با هدف انسجام فکری جوانان انقلابی برای ایفای نقش در گام دوم انقلاب، از سوی مؤسسه آموزشی پژوهشی صراط انقلاب، برگزار شد.

حجت‌الاسلام فاطمی کیا، در بخشی از این دوره، با اشاره به معنای مدیریت، گفت: مدیریت یعنی به کار گیری قابلیت‌ها برای رسیدن به هدف، آن‌هم با کارایی و اثربخشی! و کارایی در یک‌کلام یعنی خوب کار کردن و اثربخشی به معنای کار خوب انجام دادن است.

وی افزود: کارایی و اثربخشی هر دو نیازمند مهارت‌یابی بوده و مهارت‌ها یا منجر به شکوفایی استعدادهای درونی می‌گردند، یا در اثر تکرار و تمرین در شخصیت انسان شکل می‌گیرند.

لازم به ذکر است، دوره مدیریتی تشکیلاتی «بنیان مرصوص» یکی از سلسله دوره‌های محتوایی، مؤسسه آموزشی پژوهشی صراط انقلاب است که تلاش دارد جوانان را برای ایفای نقش در بخش‌های گام دوم انقلاب در استان خوزستان آماده‌سازی و تجهیز فکری کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha