جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نظری و میبدی

حوزه/ آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی ارتحال آیت الله حاج سید محمد رضا طاهایی میبدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی ارتحال آیت الله حاج سید محمد رضا طاهایی میبدی(ره) را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: ارتحال تأثر بار و تأسف انگیز عالم  عامل  ربانی  فقیه  مهذّب  صمدانی  قدوه العلماء  فخر  الفقهاء مرحوم آیت الله حاج سید محمدرضا طاهائی میبدی علیه الرحمه و الرضوان موجب تألم حقیر گردید.

آیت الله نظری خادم الشریعه  در بخش دیگری از پیام تسلیت آورده است: در ایام شهادت مظلومه دهر اول شهیده راه ولایت و امامت کوثر خلقت حضرت زهرا سلام الله علیها همنشین با اجداد طاهرینش صلوات ا... علیهم اجمعین گردیده. شخصیت کُهن علمی و وزین فقهی که از اعتبارات و از افتخارات حوزه علمیه خط نامدار شمال ایران منطقه گلستان (گرگان و استرآباد ) بودند.

عالم خدوم و جلیل القدر که پس از مراجعت از نجف اشرف در آن دیار و حومه درک محضرش فیض حضورش در افواه عام و خاص کرسی تدریس تعلیم و تعلم و نشر معارف و منبر جماعت و خدمات و مبارزات بی ادعایش در دوران ظلمه و پیروزی شکوهمند انقلاب و قیام نهضت محوریت این مجتهد بزرگوار و محبوب القلوب و نافذالکلام با دیگر فحول و علماء و آیات آنخطه از برکات وجودیش محسوب می شد. صاحب تالیف و تصنیف و بیان و بنان و دلسوز و مهربان در رفع حوائج و معضلات مردم بودند. افسوس که تلامذه و شاگردان از کسب علم و کمال و فضیلت. و عموم ملت از نعمت حضور آن ذی وجود محروم شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha