جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مولوی حسینی

حوزه/ مولوی حسینی با اشاره به این که دشمن هم وحدت مردم ایران را تهدید می‌کند، گفت: در ماجرای سقوط هواپیما، زمانی که سپاه آبروی خود را با خدا معامله کرد، مردم متوجه شدند، همه و حتی خانواده‌های عروج یافتگان این حادثه علی رغم داشتن داغ فرزندان خود، اعلام کردند، همچنان پای نظام و سپاه پاسداران هستند .

مولوی محمدحسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهارکرد: مردم آگاه و بصیر ایران از بدو انقلاب متوجه هستند، دشمن و در راس آن انگلیس و آمریکا درصدد هستند، این کشور را مانند گذشته تحت سلطه خود داشته باشند.

وی افزود: در این اوضاع، وظیفه همه است که نقشه‌های دشمن را خنثی کنند و بدانند استکبار هیچ‌ وقت دوست‌دار ملت نبوده و می‌خواهد وحدت و انسجام مردم را بهم بزند.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا خاطرنشان‌کرد: مردم در تشییع جنازه سردار سلیمانی و جانباختگان هواپیمای اوکراین، وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند دشمن نمی‌تواند، بین صفوف یکپارچه ملت، تفرقه ایجاد کنند.

مولوی حسینی بیان‌کرد: حضور مردم در نماز جمعه تاریخی ۲۷ دی با ازدحام و وحدت، به دشمن ثابت کردند علی‌رغم تمام تحریم‌ها و دسیسه‌هایی که دارند، ملت ایران همواره با نظام و رهبری معظم انقلاب هستند و این را همیشه به رخ جهانیان کشیده‌اند.

وی یادآورشد: همه مردم می‌دانند امنیتی که کشور دارد و آرامش ۴۱ ساله این نظام جمهوری اسلامی مرهون خدمات سپاه، بسیج و نیروی‌های نظامی و انتظامی است.

امام جمعه طبس مسینا به سانحه هواپیمای اوکراین اشاره کرد و گفت: خطای انسانی در سقوط این هواپیما رخ داد و مردم در این زمینه هوشیار و بیدار هستند.

مولوی حسینی ادامه‌داد: زمانی که سپاه آبروی خود را با خدا معامله کرد، مردم متوجه شدند، همه و حتی خانواده‌های عروج یافتگان این حادثه علی رغم داشتن داغ فرزندان خود، اعلام کردند، همچنان پای نظام و سپاه پاسداران هستند و هیچ‌گاه نقشه‌های دشمن برای جدایی مردم از سپاه اهمیتی ندارد.

وی خاطرنشان‌کرد: همه مردم یکپارچه، با یک هدف و با وجود ملیت‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی از این نظام پشتیبانی خود را اعلام کردند.

مولوی حسینی با اشاره به این‌که دشمن وحدت مردم ایران را تهدید می‌کند، گفت: مردم ایران، نقشه‌های ترامپ را هیچ گاه باور نمی‌کنند، چراکه رئیس جمهور منفور آمریکا حتی در این کشور نیز وجهه سیاسی ندارد و ملت آمریکا باور به دروغ‌های ترامپ دارند، از این رو درصدد استیضاح این فرد هستند.

وی ضمن تاکید بر این‌که نقشه‌های آمریکا، ترامپ و انگلیس هیچ‌گاه در ایران اسلامی پیاده نمی‌شود و به‌زودی با وحدت جهان اسلام، آمریکا از کشورهای اسلامی خارج خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام اسلامی بعد از نماز جمعه تاریخی ۲۷ دی ماه را نماد صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: با این حضور مردم، وحدت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

مولوی حسینی به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور پرشور مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویی‌های آمریکا است و مردم در همه صحنه‌ها خصوصا در انتخاب حضور خواهند داشت.

وی افزود: دشمن به این باور رسیده است که هرچقدر حرف‌های تفرقه‌افکن بزنند مردم پرشورتر و محکم‌تر، پشت نظام و رهبر عزیزشان خواهند بود.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا یادآورشد: همان طور که رهبر انقلاب اشاره کردند خداوند با مردم این سرزمین است. کشوری که خدا با آن باشد و با وجود شهدای بسیار، امنیت و آرامشی که در آن برقرار است هرگز دشمن به نقشه‌های شوم خود برای این مردم و سرزمین نخواهد رسید.

انتهای پیام/ ۱۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha